ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 آبان مشت در دهان یاوه گویان خواهد گذاشت.


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908061

مولوی عبیدالله شاهیکی گفت: همه اقشار، مذاهب و اقوام باید در راهپیمایی 22 آبان شرکت کنند تا ضربه محکمی به دهان یاوه گویان زده و به دشمنان بگوییم نقشه های شما نقش بر آب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; فردا سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده است. این روز یادآور سه واقعه مهم تاریخی است، امام خمینی در 22 آبان 1343 توسط مأموران حکومت شاه دستگیر و پس از انتقال از قم به تهران، به ترکیه تبعید شد.

در 13 آبان 1357 و در روزهای اوج انقلاب اسلامی، ده ها دانشجو که برای برگزاری تظاهرات در محوطه دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، مورد اصابت گلوله ماموران حکومتی قرار گرفتند و کشته شدند و در 13 آبان 1358 ساختمان سفارت آمریکا در تهران به شهادت رسید. تخریب شده توسط گروهی از دانشجویان معترض اسیر شدند.

امروز نیز شاهد اقدامات متعدد استکبار جهانی علیه کشورمان هستیم و از مردم درخواست می شود در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مانند همیشه در میدان حضور داشته باشند.




تلاش واهی دشمن برای کاشتن افکار پوسیده غرب در میان جوانان ایرانی/ ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 آبان به دهان یاوه گویان می زند.

مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به حوادث 22 آبان در سال های اخیر گفت: با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، آنچه امروز در کشور اسلامی ایران بیش از گذشته نیاز است اتحاد و همبستگی است. اقوام، مذاهب، مردان و زنان، سیاسی و همه اقشار مختلف کشور ما.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فخرج ادامه داد: امروز دشمن روی دانش آموزان ما کار می کند و می خواهد دانش آموزان ما را از بینشی که ائمه انقلاب برای کشور ما تدارک دیده اند دور کند.

وی گفت: دشمنان دیده اند که نمی توانند ملت ایران را از درون نابود کنند، به همین دلیل اکنون به فکر جوانان و دانشجویان عمل می کنند و با استفاده از فضای بی پیکر فضای مجازی افکار پوسیده غرب را به جوانان منتقل می کنند. نسل دانش.” “آموزش

مولوی شاهیکی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همیشه مقتدر و مقتدر است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری همه اقشار، مذاهب و اقوام در راهپیمایی 22 آبان ضروری است تا با حضور آنها مشت محکمی بر لبان مردم نهاده شود. Guyanes ضربه بزنید و به دشمنان بگویید که نقشه های شما شکست خورده است.




ایران الگوی وحدت مسلمانان در جهان اسلام است



مولوی یونس چاهانی در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به اینکه 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و این روز نماد مبارزه با ظلم و ترور است، گفت: 22 آبان روزی است که ملت ایران به رهنمودهای بنیانگذار انقلاب ادای احترام کردند. انقلاب اسلامی

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت افزود: هر ایرانی از هر قشری و مذهبی باید روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی بدارد و در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی با بیان اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و اقدامات دشمنان در این زمینه، گفت: دشمنان از دیرباز برای رسیدن به اهداف خود دندان به هم می سایند و منتظر کوچکترین فرصتی برای نفوذ در ملت ایران هستند. در این عرصه شاهد شکنجه اهل سنت و شیعه هستیم تا با این اقدامات جنگ مذهبی بین ملت ایران ایجاد شود چرا که ایران اسلامی الگوی وحدت و همزیستی مسالمت آمیز است.

مولوی چاهانی ادامه داد: دشمنان نمی توانند این همزیستی مسالمت آمیز را تحمل کنند و لذا با توجه به نزدیک شدن به 22 آبان شایسته است ملت ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید