در 18 دی ماه مشت محکم مردم در برابر بدخواهان بود / دشمن از قدرت روز افزون ایران هراس دارد.


ساعت: 14:33
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920634

عبدالکریم رجبی گفت: 18 دی روزی بود که بصیرت مردم ایران برای بدخواهان آشکار شد، از این رو با حضور مردم در صحنه، مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالکریم رجبی دبیر کارگروه اقتصادی شورای اسلامی و نماینده شرق گلستان در گفتگو با گلستان ما گفت: دشمنی دشمنان با ملت ایران و در نقاط مختلف متاسفانه پایانی ندارد. و به بهانه های واهی شاهد اقدامات ضد انقلابی و ضد انقلابی هستیم.» ما از دشمنان و یاران آنها در کشور هستیم.

وی افزود: وقایع سال 1387 نیز از آن دست حوادثی بود که کوته فکری برخی از خواص هزینه سنگینی بر کشور و مردم ایران گذاشت.

نماینده ادوارد شارک گلستان ادامه داد: از سال 1387 دشمنی دشمنان افزایش یافت و با برنامه ریزی و هدف قرار دادن ستون و خیمه نظام و انقلاب یعنی پدرسالار اهداف خود را آشکار کرد و با جنگ ترکیبی نه تنها پدرسالار، بلکه ستون خانواده است، یعنی در آخرین توطئه های خود زنان و مادران ایرانی را هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: تلخی ها و هزینه های تحمیل شده در سال 1387 با حضور و بصیرت به موقع مردم ایران در 18 دی ماه برطرف شد و این مردم نشان دادند که علیرغم همه توطئه های هدفمند دشمنان خط قرمز آنها اعتقادات آنهاست. نظام و این یک انقلاب است و هر لحظه خطوط قرمز برای حمایت از آن خط به میدان می آیند.

دبیر کارگروه اقتصادی شورای اسلامی نیز گفت: دشمنان از قدرت روزافزون ایران و گسترش تمدن اسلامی هراس دارند و هر روز تلاش می کنند مردم را ناامید کرده و در آن بی نظمی ایجاد کنند. کشوری که متاسفانه همراهی عده ای شیاد و خودشیفته در کشور باعث شهادت تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و مردم عادی می شود. آنها هرگز با این افراد همدردی نمی کنند بلکه نقش خود را برای پول دشمنان خود بازی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید