نیروهای نظامی ایران حصاری محکم برای در امان ماندن از شر بدخواهان است


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898730

فاطمی استاندار یزد گفت: غیر از امت شهیدپرور، ارتش، سپاه، بسیج و فرجه که این روزها مورد هجوم تعصبات و دشمنان قرار گرفتند، همه از اجزای حصار مستحکم استقامت و دفع هستند. شر از دسیسه های دشمنان و شرارت بیگانگان و بدخواهان علیه ملت ایران».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی صبح امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد حظیره اظهار داشت: هفته دفاع مقدس به حق نمایش اقتدار و قدرت است. نماد بارز غرور و غیرت مقدس ملت بزرگ ایران در مقابل کلاهبرداران و شیادان و منافقان و شیاطین حیله گر هستند که دسیسه به مکر و نیرنگ پشت نیرنگ در می آورند.

وی گفت: هشت سال پاسداری نجات‌بخش از کودکان با اخلاص امام روح‌الله، دورانی باشکوه، بی‌نظیر و بزرگ بود که به همه جهان فهماند که این ملت در پناه خداوند، دژی تسخیر ناپذیر و دل پاک است. از کسانی که به خواست خدا ایمان دارند.» و به همین دلیل بنیانگذار کبیر انقلاب، بت پرست و استکبار ستیز خمینی می فرماید: ما تابع امر خدا هستیم و به همین دلیل شهادت طلبیم و این. تنها دلیل این است که زیر بار ذلت و بندگی غیر خدا نمی نشینیم.

فاطمی گفت: در دوران طلایی پاسداشت، دنیا از نزدیک دید که این ملت سرافراز در حال جان دادن است اما از خاک و ناموس و دین و شرف و ناموس نمی میرد و دنیا فهمید که این ملت غیور زاده شده است. خون فرزندانش برای رسیدن به آزادی و استقلال، خود را آفریده است، هرگز حضور بیگانه را در زندگی خصوصی خود نمی پذیرد و هر گورستانی دشمنانی خواهد بود که به فکر عبور از این آب و خاک هستند.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس که ایام الله متعال است را گرامی می داریم و با خضوع و خضوع از شهدای سرافراز و جان باختگان انقلاب اسلامی، حراست مقدس، حافظان حرم، حافظان سلامت و امنیت و سلامت و امنیت و آرامش تجلیل می کنیم. خانواده های صبور و بصیر ایشان و پیشکسوتان این عرصه با کمال احترام به ایشان احترام می گذارم.

استاندار یزد تصریح کرد: امروز در کنار اقتدار نیروهای مسلح در داخل و خارج از مرزها، طنین حضور هوشمندانه ملت همواره از چشمان دشمنان بیرونی و نمایندگان داخلی آنها ربوده شده است. همیشه بدخواهان این ملت بوده اند و مجبورند از هر حربه ای برای ابراز دشمنی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: دشمن یک روز با جنگ، یک روز با ترور و امروز با تحریک احساسات و بهانه های ابداع شده به اصل نظام و عمودی بودن خیمه انقلاب که اصل مترقی اقتدار دینی است حمله می کند. منتظر حمایت مردم هستند اما زهی توهم باطل انگار فراموش کرده اند در سال های اول انقلاب در فتنه های 78 و 88 و 98 مردم بیدار و وفادار به آرمان های امام بودند. رهبری که با اشاره ای به قصد خود، طومار شورش و توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند پیچیدند.

فاطمی یادآور شد: در کنار ملت شهیدپرور، ارتش قهرمان و ایثارگر، ارتش سرافراز مردمی و بسیج مردمی بر زین و همیشه در صحنه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و غیور. مردان فرج که این روزها مورد هجمه ناجوانمردانه مغرضان و دشمنان قرار گرفته اند، همه اجزای حصار مستحکم استقامت و دفع دسیسه های شیطانی دشمنان و شر بیگانگان و بدخواهان علیه ملت ایران هستند. .

وی گفت: رزمندگان غیور نیروهای مسلح، پیشکسوتان جهاد و شهادت و فاتحان سرافراز عرصه ایثار و تربیت یافتگان مکتب عشق که مهربانی و صلابت حاج قاسم را دیدند. سلیمانی و امثال شهید الله دادی و شهید حمدانی نمادهای بارز «فضیلت» هستند.اللهمجاهدین علی القاعدین عاجرا عظیمه شما دشمن ترسو ترس از اقتدار و شجاعت خود هستید، هر از گاهی با ایجاد رعب و وحشت. وی با نجس کردن شهدا و هدف قرار دادن ارکان نظام و نیروهای مسلح، به دنبال فرافکنی و فرار از فکر نابودی خود است.

استاندار یزد تصریح کرد: این ملت امت امام حسین (ع) است و معتقد به این اصل است که راه مقدس از کربلا می گذرد و دشمن فراموش کرده است که به گفته سردار سلیمانی ما عاشق جنگ با اسرائیل هستیم و اگر خدا بخواهد. بزودی به یاری خداوند و به عنوان مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت به امامت فرماندهی معظم کل قوا در قدس شریف نماز جماعت اقامه خواهیم کرد و به استثنای عده معدودی نماز جماعت برگزار نخواهد شد. کمتر از 25 سال باقی مانده است

وی تصریح کرد: به دشمن حیله گر اما ترسو یادآوری می کنم که هر جا حتی یک تروریست آمریکایی و حتی یک صهیونیست از مسلک یاران حسین (ع) باشد، جنگ است تا در حالی که آمریکا خود را منزوی می کند، اسرائیل به زودی به غده سرطانی تبدیل شود. نیز نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید