حجاب حصاری محکم برای جایگاه زن در جامعه است/ زنان شاغل باید سفیران خوبی برای حفظ چادر باشند


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884143

در دیدار فرمانده سپاه مهرستان با سفیران عفاف و حجاب؛

سید علیرضا میری گفت: بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی در این امر مسئولیت زیادی دارند و امیدواریم سفیران خوبی برای حفاظت از چادرها باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر هامون، سید علیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان به همراه حجت الاسلام والمسلمین وحید هوش نماینده ولی فقیه در ارتش و جمعی از بانوان به مناسبت هفته عفاف و حجاب و روز زن با سفیران عفاف و حجاب شهرستان در دفتر دستگاه های اجرایی و ستاد فرماندهی سپاه دیدار و گفتگو کردند.

سید علیرضا میری بنجار ضمن تبریک روز زن و اعیاد قربان غدیر گفت: بانوان شاغل در ادارات و دستگاه های اجرایی با توجه به ارتباط روزمره با مشتریان و اقشار مختلف جامعه باید الگوی عفاف و حجاب برای مردم باشند.

وی افزود: زائرین در صورتی که کم حجابی داشته باشند می توانند با وجود اینکه همسران و مادران مهرستان اسوه و حافظ خیمه گاه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشند به حجاب دعوت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدخوش عفاف و حجاب را حصاری محکم برای جایگاه زن در جامعه دانست و گفت: گاهی در رسانه های دشمن دیده می شود که مردم کشور کشف حجاب کرده اند و بعد از ورود گشت ارشاد. ، مشخص است که این افراد فریب خورده و تحریک شده اند. الحمدلله از ضلع غربی هستند به جز مادران و بانوان غیور مهرستانی.

خوشرو تصریح کرد: بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی در این امر مسئولیت زیادی دارند و امیدواریم سفیران خوبی برای حفاظت از چادر باشند.

در پایان از سفیران عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی جهاد کشاورزی، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام (ره)، بیمارستان های امید و بسیجیان با اهدای لوح سپاس و گل تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید