ورود دشمن به جنگ اقتصادی و فرهنگی، توانایی را متبلور می کند/ آمریکا را بارها شکست داده ایم.

ساعت: 17:27
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798329

سردار فدوی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی زمانی که می دانستند در جنگ جنگی نمی توانند علیه ملت ایران اقدام کنند، به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای رفتند. ورود دشمنان به این مناطق منجر به پیدایش قابلیت بسیج در این نوع جنگ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; امیر دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه ظهر امروز در همایش علمدار دومین سالگرد شهید سلیمانی در تالار رودکی دانشگاه فردوسی اظهار داشت: دشمنان ضعیف و ترسو جرأت جنگ با ما را ندارند زیرا هیچ کدام از محاسبات آنها نیست. برای جنگ با ایران استفاده می شود.

وی افزود: با وجود دشمنی کامل دشمنان، دوستداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در همه صحنه ها حتی به قیمت جان خود تلاش کرده اند. اسلامی اعلام پیروزی کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها احساس عزت و سربلندی داشتیم، گفت: ما در همه عرصه ها احساس عزت و سربلندی کردیم. ما تحقیر و شکست آنها را دیدیم.

وی افزود: خداوند به صراحت اعلام کرده است که تنها دو حزب خدا و شیطان و تنها حزب خدا هستند که همیشه پیروز و مسلط خواهند بود و کیفیت سلطه آن را خداوند تضمین می کند.

سردار فدوی گفت: ما به شروطی که خداوند اعلام کرده عمل کرده ایم و خداوند به وعده خود عمل کرده است. وقتی سخت کوشی همه با پیروزی جبهه حق همراه باشد، این پیروزی ها می تواند در عرصه های دیگر ادامه یابد.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی می‌دانستند در جنگ جنگی نمی‌توانند علیه ملت ایران وارد عمل شوند، دست به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای زدند. ورود دشمنان به این عرصه‌ها منجر به ظهور توانایی بسیج در این نوع جنگ شد، در حالی که به وعده الهی پیروزی متعلق به این حزب خدا و بسیجیان است، زیرا در هر عرصه‌ای از بسیج و بسیج وارد شده است. دشمنان را به دلیل توانایی هایش تحقیر می کند. انجام داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: همانطور که در جنگ گذشته به وظیفه خود عمل کرده ایم در صحنه های دیگر نیز به وظیفه خود عمل می کنیم؛ امروز عزت ملت ما وضعیت اقتصادی فعلی نیست، پس قدرت بی نهایت است. بسیجیان باید وارد این عرصه شوند.

وی تاکید کرد: اگر در حوزه اقتصادی به تعهدات خود عمل کنیم، توان اقتصادی ما افزایش می یابد و آنگاه قدرت اقتصادی انقلاب اسلامی است که گلوی دشمنان را می فشارد.

سردار فدوی افزود: یک ماه دیگر یعنی چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بخمن توسط همه ملت جشن گرفته می شود و ویژگی اصلی که در این 43 سال می توان به آن اشاره کرد استقلال بیشتر است. فداکاری ها و شهادت ها در این دوران اتفاق افتاد «نتیجه آن پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست پایدار جبهه باطل شیطان بزرگ بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد که اگر به وظایف الهی عمل کنیم، خداوند به وعده هایی که داده عمل می کند و راه هایی را می گشاید که باور نکردنی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید