ما نمی توانیم اشتباه در قضاوت را عادی بدانیم/ما همیشه از قضاوت رنج می بریم


ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895922

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: نمی توانیم اشتباهات داوری را عادی و ساده بدانیم و مسئولان باید فکری جدی برای این موضوع کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه دیشب طبق معمول شاهد بودیم که داور از امتیاز گرفتن استقلال جلوگیری کرد، اشتباهات داوری چیزی نبود که بتوان از آن چشم پوشی کرد. پارسال داوران کاملاً مخالف ما بودند و وقتی صحبت کردیم، فدراسیون و ارگان های داوری آن با ما تماس گرفتند و به دنبال ما بودند. گفتند چیزی نگویید و اعتراض کتبی داشته باشید حتما بررسی می شود. امسال هم طبق قولی که داده بودیم ایراداتمان را به صورت مکتوب اعلام کردیم اما نه فصل گذشته و نه این فصل هیچ وقت به این ایرادات توجه نشد و ایرادات کتبی عملا بی فایده بود.

وی در ادامه افزود: در تمام برنامه های داوری فصل گذشته استقلال همیشه بیشترین ضرر داوری را داشت و امسال هم مشخصا با همین وضعیت مواجه هستیم. اشتباهات داوری همیشه وجود دارد، اما نکته اینجاست که وقتی اشتباه می کنیم، هم می توانیم ببازیم و هم برنده شویم. امکان ندارد همیشه ضرر داوری برای ما باشد و این سوال خیلی عجیب است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: اختلاف کلی ما با بالای جدول سه امتیاز است و یکی دو اشتباه برای تغییر لیدر کافی است. بنابراین نمی توانیم این اشتباهات را عادی و ساده بدانیم و مسئولان مربوطه باید فکری جدی برای این موضوع کنند. باشگاه استقلال نیز به دلیل این اشتباهات داوری اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ و کمیته داوران اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید