غربالگری بیش از 70 میلیون نفر و تولید روزانه 20 میلیون ماسک در طرح شهید سلیمانی/ بسیج آماده حضور در تمامی عرصه ها است.

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799547

سردار سلیمانی گفت: تشخیص یکی از قسمت های مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در آن بیش از 70 میلیون نفر در کشور مورد آزمایش بسیج قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان مستضعفین در همایش تجلیل از دست اندرکاران بسیج ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با ولیعهد که امشب در اجلاسیه سران اسلام برگزار شد، گفت: : پروژه شهید سلیمانی توسط شرکت کنندگان و بازیگران برگزار می شود.

وی ادامه داد: بسیج نیز در کنار سایر دستگاه ها و نهادهایی که در سراسر کشور در امر مبارزه با ویروس کرونا ورود کرده اند، وارد این عرصه شده و با امضای تفاهم نامه هایی برای ایفای نقش در مبارزه با ویروس کرونا وارد میدان شده است.

سردار سلیمانی گفت: بسیج در گام اول موفق به تولید 20 میلیون ماسک در یک روز شد. بسیج همچنین اقدام به خرید دستگاه های اکسیژن و توزیع رایگان آن در سراسر کشور می کند.

وی با اشاره به تولید مخازن اکسیژن در استان گیلان گفت: کشف بیماری ها یکی از بخش های مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در آن بیش از 70 میلیون نفر در کشور معاینه شدند. بسیج».

سردار سلیمانی گفت: در طرح شهید سلیمانی قبل از واکسیناسیون موفق شدیم جوایز زیادی را در کارنامه خود ثبت کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر گام ششم طرح شهید سلیمانی را داریم، این گام برای پیشگیری از ابتلای مجدد به ویروس کرونا در کشور است که استان ها با مدیریت وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در آن نقش آفرینی خواهند کرد. “

سردار سلیمانی گفت: یاری مومنانه از دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی است که در این منطقه شناسایی شده است. بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: بسیج آمادگی حضور و ورود به همه عرصه ها را دارد و امیدواریم بیش از پیش در عرصه سلامت نقش آفرینی کنیم.

گفتنی است، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فساد اداری در وزارت فساد اداری در این مراسم شرکت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید