اعتقاد راسخ به اسلام و حمایت از انقلاب از ویژگی های شناخته شده مردم کردستان است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار عمومی مردم شهرستان سنندج با رئیس جمهور در سالن 6 هزار نفری 22 جولان گفت: استان کردستان یک استان است. علم و ادب و مهد هنر و فرهنگ، استانی با مردمانی شریف نجیب و مجاهد که سالها در کنار دیگر رزمندگان این انقلاب در این خطه و برای حفظ این سرزمین جنگیدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: همکاری فراموش نشدنی مردم کردستان در جنگ تحمیلی و مبارزه با عناصر ضد انقلاب از ویژگی های شناخته شده مردم این مناطق است و در این راستا پنج هزار و 400 شهید استان کردستان تقدیم انقلاب شده اند.

وی ادامه داد: مردم شریف کردستان همواره با کمال شایستگی به دین مبین اسلام ارادت داشته اند و ارادت آنان به اهل بیت پیامبر اسلام (ص) جزء لاینفک اعتقادات این مرز و بوم است. “

حجت الاسلام پور ذهابی وفاداری مردم استان به نظام جمهوری اسلامی ایران و مرزبانی آنان را از دیگر ویژگی های شناخته شده مردم کردستان توسط رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: مردم استان کردستان نشان داده است که به وظایف خود و دفاع از مرزهای کشور پایبند است.» آنها خوب عمل کردند.

وی گفت: امروز در استان فرهنگی کردستان و سرزمین مبارزه خاموش، بخشی دیگر از افتخار مردم دلاور کرد، دفاع از ایران و مرزهای نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مردم استان کردستان امیدوارند سفر رئیس جمهور محترم به سرزمین مبارزات آرام سفری پر برکت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید