مشکل دشمنان اصل اسلام است/ به برکت انقلاب اسلام و تشیع در جهان شناخته شد


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896142

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) مبنی بر شکست بسیاری از طرح های نظام حاکم. گفت: مشکل این است که دشمن با حکومت اسلام مشکل دارد، برخی می گویند دشمن را بهانه ندهید. که بهانه مشکل دشمنان اصل اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیداحمد خاتمی، سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) مبنی بر شکست بسیاری از طرح های رهبر معظم انقلاب. نظام السلطنه گفت: مشکل این است که دشمن با حکومت اسلام مشکل دارد، برخی می گویند این بهانه است برای اینکه دست به دشمن نزنید، چه بهانه ای؟ مشکل دشمنان اصل اسلام است.

با اشاره به آیه 217 سوره بقره «ولا یزالون جنگید تا از دین خود بیفتید» و تصریح کرد: ما تشیع را مظهر اسلام ناب محمدی می دانیم؛ در حالی که از دین اسلام ناب محمدی (ص) می گذرد. الحمدلله به برکت انقلاب کبیر اسلامی اسلام و تشیع در جهان شناخته شد.

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمن این وضعیت فعلی را تصور نمی کرد و آینده روشن اسلام را هم تصور نمی کند و به خواست خدا این اتفاق خواهد افتاد.

آیت الله خاتمی در پایان تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مکتب اهل بیت که تشیع در این راستا و مظهر اسلام ناب محمدی است، باعث شکست بسیاری از طرح ها برای حاکمیت نظام شد.

دیدگاهتان را بنویسید