43 سال رشد در میادین ورزشی جهان به برکت انقلاب / ورزش؛ دستاوردی که باعث شهرت ایران در جهان شد


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805612

در گفت و گو با قهرمان وزنه برداری جهان؛

اسحاق نارویی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهم بسیاری را برای ملت ایران به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان به 43 درخشش در میادین بزرگ ورزشی جهان اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسحاق نارویی قهرمان وزنه برداری جهان در گفت و گو با عصر هامون گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد رشد چشمگیری در رشته های مختلف هستیم و ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. المپیک و پارالمپیک همیشه درخشان هستند و حرفی برای گفتن دارند.

وی از ورزش به عنوان دستاوردی نام برد که ایران را در جهان به شهرت رساند و ادامه داد: توسعه و تعمیم ورزش همگانی، ترویج ورزش قهرمانی و درخشش ورزشکاران در عرصه های مختلف، توسعه و تقویت ورزش بانوان، افزایش چشمگیر اماکن ورزشی به ویژه برای بانوان در راستای ارتقای سلامت جامعه و توسعه ورزش همگانی، اینها تنها بخشی از اقدامات انجام شده در عرصه ورزش پس از انقلاب است.

نروژ گفت: مشارکت روستائیان در ورزش، توسعه و تجهیز خانه های ورزش روستایی، برگزاری جشنواره های ورزشی عشایری، حمایت از ورزشکاران دارای معلولیت، نابینایان و ناشنوایان و ساماندهی آنان در قالب هیئت های ورزشی و نشان دادن منش و اخلاق قهرمانانه با ترس از شهدا یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی در این عرصه است.

وی افزود: اما ثمرات انقلاب اسلامی را نمی توان نه تنها در عرصه ورزش، بلکه در عرصه ایران بزرگ در عرصه های علمی، انرژی هسته ای، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و در واقع… در همه بخش ها در سال 43 – سال هایی که از پیروزی انقلاب می گذرد، شاهد بوده و وضعیت کنونی کشور با 4 دهه قبل و حتی با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید