اجرای برنامه های هفتگی دولت با حضور وزرا در خراسان جنوبی/سفرهای استانی دولت سیزدهم رکورد زد.


ساعت: 16:26
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892362

کنوانت از اجرای برنامه های هفتگی دولت با حضور وزرا در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور در یک سال اخیر بی نظیر بوده و رکورد جدیدی را در کشور به ثبت رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، جواد زاوانت امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی که در اولین روز از هفته دولت برگزار شد، گفت: با حضور دو یا سه نفر برنامه های خوبی در استان انجام خواهد شد. وزرا و تعدادی از معاونان وزرا شروع می کنند و استاندار و معاونان استانداری در شهرستان ها حضور در میدان دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: روسا و روابط عمومی دستگاه های اجرایی در هفته دولت از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی خوب و مرتبط در ارائه عملکرد دستگاه های خود و اقدامات دولت سیزدهم در سال گذشته استفاده کنند. سال .

زاوانت با اشاره به عملکرد یک ساله دولت سیزدهم ادامه داد: با توجه به حجم فعالیت هایی که این دولت در اولین سال فعالیت خود در حوزه های مختلف داشته است، به حق باید دولت مردم و دولت عمل نامید.

وی گفت: اقدامات «دولت مقتدر مردمی ایران» نوعی ریل گذاری مجدد تلقی می شود که مردم با ادامه کار ثمره آن را خواهند دید و این تحول جهادی و ابتکاری دولت سیزدهم بر چهار رکن استوار است. جهت گیری به سمت عدالت و مبارزه با فساد، حوزه مردمی با رهبری جوانان، شامل دانش و رشد علمی برای تولید ثروت و اقتدار و توجه ویژه به بنیان خانواده است.

زوانت افزود: دیدارهای مستمر و مستقیم رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم در این سال اول نشان از متعهد و مصمم بودن دولت برای تحقق شعارهای خود دارد.

وی 31 سفر استانی رئیس جمهور در یک سال را بی نظیر و ثبت رکورد جدید در کشور دانست و گفت: این سفرهای استانی فواید بسیاری دارد که یکی از آنها بازگشت دولت به مردم و پایان دادن به فاصله طولانی بین مردم و مردم است. دولت.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: با این حال انتقاداتی به سفرهای استانی وجود دارد که عده ای این سفرها را عوام فریبانه، عوام فریبانه و بی نتیجه می دانند و در پاسخ باید گفت از نظر علمی باید در مسیر تحول و ارتقای سطح اجتماعی حرکت کرد. سرمایه و افزایش اعتماد عمومی سفرهای استانی ارتباط دو سویه و مستقیم بین رئیس جمهور و مردم ایجاد می کند.

وی نگاه مردم به نگرش و تداوم حضور در سفرهای استانی را برای تمایز دولت سیزدهم از دولت قبل دانست و گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور به تقویت اعتماد عمومی کمک می کند و از سوی دیگر این رویه جزء لاینفک گفتمان مجلس است. 13 دولت، و کار روسای نهادها نیز در راستای این گفتمان است.

رضایت از اجرای طرح انتقال آب در استان های شرقی و جنوبی کشور، طرح نهضت ملی مسکن، پوشش بیمه ناباروری، توسعه بیمه سلامت رایگان، حمایت از موالید و جوانی جمعیت، اصلاحات اقتصادی و اجرا. وی از طرح ارتقای یارانه ها، تعیین تکلیف کالاهای واریز شده در گمرکات و ساماندهی ارز ترجیحی را یکی از اقدامات کلیدی دولت سیزدهم می داند.

وی ثبات بازار، تراز تجاری مثبت، رشد ترانزیت، توقف کاهش ارزش پول ملی و استقراض از بانک ملی برای جلوگیری از تورم، افزایش فروش نفت به ویژه افزایش هشت برابری صادرات به چین و اجرای قوانین را ایجاد کرد. برنامه ارزشیابی معلمان پس از 10 سال به اقدامات یک ساله دولت اشاره کرد.

استاندار خراسان جنوبی تولید و خرید واکسن برای مقابله با ویروس کرونا را یکی از اقدامات مهم دولت عنوان کرد و گفت: مدیریت این موضوع ربطی به برجام که مانعی در این زمینه تلقی می شد ندارد. در دولت قبل».

وی همچنین از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در مدیریت مصرف برق در تابستان امسال تشکر کرد و افزود: مدیریت مصرف گاز در زمستان سال گذشته به خوبی توسط دولت انجام شد به طوری که در زمان پیک مصرف شاهد قطعی برق و گاز نبودیم. “

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در خط مقدم کمک به عتبات عالیات در کشور هستند، گفت: مردم با وجود درآمد کم استان در ایجاد موکب هایی برای استقبال از زائران اربعین سنگ تمام گذاشته اند و در این راستا اقدامات رئیس ستاد عتبات عالیات استان برای برپایی موکب در شهرستان کاظمین قابل تقدیر است.

وی افزود: به گفته سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، 70 درصد اقدامات انجام شده در شهرستان کاظمین توسط مردم خراسان جنوبی انجام شده است و امیدواریم در اربعین همه پای کار باشند تا بتوانیم می تواند بهترین خدمات را به مداحان اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید