سفرهای استانی دولت سیزدهم تصویری تازه از شخصیت مردمی دولت به نمایش گذاشت.


ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892201

رئیس شورای اسلامی تصریح کرد: سفرهای خستگی ناپذیر رئیس جمهور در استان چهره جدیدی از مردم دولت به نمایش گذاشت و حضور اعضای کابینه در صحنه برای مردم بسیار امیدوارکننده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف رئیس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 11 شهریور) در نطق پیش از دستور خود با تبریک آغاز هفته دولت گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در لغت به معنای اخلاص، وفاداری، سخت کوشی و کارآمدی است. من به کسانی که در این راه شهید شدند ارج می نهم.

کلیباف افزود: به مناسبت آغاز هفته دولت به اعضای محترم هیئت دولت، رئیس جمهور، معاونین ایشان، وزرای محترم و تلاشگران دستگاه های اجرایی در سراسر کشور تبریک می گویم.

رئیس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم رویکردهای درستی را در حوزه های مختلف اتخاذ کرده است که امیدوارکننده است، گفت: این دولت در یک سال گذشته بارهای زیادی را از روی زمین برداشته و کار بر زمین مانده را ادامه داد.

مهار کرونا حاصل تلاش دولت سیزدهم است

وی افزود: مدیریت مهار شیوع کرونا یکی از مکرر ایران عزیزمان در جهان است که حاصل تلاش دولت سیزدهم است.

کلیباف تاکید کرد: سفرهای خستگی ناپذیر رئیس جمهور در استان چهره جدیدی از مردم دولت به نمایش گذاشت و حضور اعضای کابینه در میدان برای مردم بسیار امیدوارکننده بود.

وی بیان کرد: رویکرد توجه به ظرفیت های اقتصادی آسیا امیدوارکننده است که در کشورهای همسایه نتایج عملیاتی به همراه داشته، رتبه بندی معلمان اجرایی شده و اجرای قانون خانواده و جمعیت مورد تاکید دولتمردان است. این موفقیت ها و موارد دیگر از این دست انشاالله موجب توسعه و رضایتمندی اساسی ملت در زمینه رفع و خنثی سازی تحریم ها و رشد و توسعه ایران عزیز خواهد شد.

کلیباف همچنین گفت: در این برهه مجلس و دولت ثابت کرده اند که می توانند با همکاری و همدلی در چارچوب قانون و اختیارات و وظایف خود به دستاوردهای بزرگی در کشور دست یابند و تحولات جدی ایجاد کنند.

رئیس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مجلس آمادگی دارد در چارچوب قانون در مسیر پیشرفت ایران اسلامی با دولت همکاری کند و از خداوند متعال توفیق دولتمردان را در جلب رضایت مردم خواستارم. ملت شریف ایران و انجام وظایف محوله.

دیدگاهتان را بنویسید