دولت عمومی در واکسینه کردن انقلاب کردستان / سفرهای استانی بسیار خوب عمل می کند

ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783966

رستی گفت: در زمانی که واکسن وارد کشور می شد، آقای رئیسی و تیمش آن قفل را شکستند و امروز کمبود واکسن نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر راستی در گفت و گو با آناج درباره عملکرد سه ماهه دولت اظهار داشت: اقدامات آقای رئیسی نشان می دهد که آینده روشنی است به خصوص در مورد واکسن تاج که در حالی که واکسن انقلابی بزرگ را پشت سر گذاشته است. کشور را معرفی کرد، آقای رئیسی و تیمشان این قفل را شکستند و امروز کمبود واکسن نداریم.

وی با اشاره به وعده دولت به جوانان گفت: دولت آقای رئیسی تا حد زیادی به شعارها و وعده های جوانان عمل می کند و انتظار داریم همه استاندارانی که نماینده قوه مجریه هستند همان مسیر آقای رئیسی را طی کنند. n خرم در استان.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها درخواستی که از آقای رئیسی داریم تسریع در تغییر بدنه دولت است، امروز بسیاری از مدیران کل و معاونان وزیر هنوز تصمیم نگرفته اند که تغییری صورت گیرد یا خیر. مشخص شده است.

وی ادامه داد: نه تنها باید از آقای رئیسی انتظار تغییرات داشته باشیم، بلکه تیم باید با هم کمک کند اما این ناامنی مدیران باعث ایجاد خلاء در قدرت می شود.

وی در خصوص سفرهای کشوری رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: اگر رئیس جمهور و مدیران حضور داشته باشند، شرایط را از نزدیک درک می کنند و به وضعیت برنامه ریزی توجه می کنند. این خیلی چیز خوبی است، آقای رئیسی، اما نتیجه، نتیجه است. این سفرها باید حل مشکل و مرور باشد.«این کار را موقتا انجام نده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید