آیا ممنوعیت تردد شبانه و سفرهای بین استانی افراد واکسینه شده لغو شده است؟

آیا ممنوعیت تردد شبانه و سفرهای بین استانی افراد واکسینه شده لغو شده است؟

روز جدید: معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت از پیشنهاد رفع ممنوعیت تردد شبانه و سفرهای بین منطقه ای افراد واکسینه شده در ستاد ملی تاج خبر داد.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز محیط زیست و طب کار وزارت بهداشت گفت: با موافقت وزارت بهداشت موضوع رفع ممنوعیت شبانه افراد واکسینه شده در ستاد ملی تاج مطرح و به تصویب رسید. اعضا.

وی در مورد جزئیات لغو ممنوعیت تردد شبانه برای افراد واکسینه شده ، گفت: مقرر شده است که پلیس راهور در مورد واکسیناسیون ها از سیستم وزارت بهداشت استعلام کند و افراد واکسینه شده نیز بر این اساس جریمه نمی شوند.

معاون فنی مرکز محیط زیست و طب کار وزارت بهداشت از لغو ممنوعیت سفر بین استان های واکسینه شده به استان ها خبر داد و گفت: لغو ممنوعیت سفر بین استان ها به شهرهای قرمز و نارنجی برای واکسینه شدگان. نیز در دستور کار قرار دارد.

فرهادی ادامه داد: البته در این صورت افراد باید در سامانه ثبت نام کرده و کد QR واکسن را بارگذاری کنند که در صورت تایید، پلیس شماره ثبت خودرو را وارد کرده و فرد در سایر موارد درج می شود. اگر بین استانها سفر می کنید ، شهرهای قرمز و نارنجی. “هیچ جریمه ای وجود نخواهد داشت ، اما افرادی که واکسینه نشده اند 50،000 تن یا یک میلیون تن جریمه خواهند شد.

معاون فنی مرکز محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت گفت: برنامه ای تحت عنوان برنامه مدیریت محدودیت های هوشمند تصویب شده است و جزئیات آن در ستاد ملی تاج مورد بحث قرار می گیرد و در صورت تصویب اجرایی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید