جریمه افراد واکسینه نشده و کرونیایی ها از اواسط آذر / افراد مبتلا مجاز به تردد با خودرو در شهر نیستند

جریمه افراد واکسینه نشده و کرونیایی ها از اواسط آذر / افراد مبتلا مجاز به تردد با خودرو در شهر نیستند

روز جدید رئیس مرکز حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی گفت: در شهرهای قرمز رنگ نارنجی اطلاق می شود، اما افراد مبتلا حتی اجازه تردد در شهر را با خودروی شخصی خود ندارند.

رئیس مرکز تنظیم مقررات حمل و نقل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در شهرهای قرمز و نارنجی واکسینه شدند، گفت: اعمال می‌شود، اما افراد مبتلا حتی اجازه تردد در شهر را ندارند. اتومبیل های خود

رضا نفیسی گفت: در صورت گسترش مسیر جدید تاج در کشور قطعا محدودیت های تاج در سفرهای داخلی تغییر کرده و سختگیرانه می شود. اصولاً سیستم کنترل هوشمند تاج بر این اساس کار می کند.

وی افزود: در سامانه جدید کنترل هوشمند کرونا که فردا (دوشنبه 15 آذر) معرفی می‌شود، افرادی که واکسینه نشده‌اند به محض ورود به شهرها و استان‌های نارنجی و قرمز جریمه و جریمه خواهند شد. پروتکل‌های بهداشتی که قبلاً برای شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شد، تغییری نکرده است، اما هوشمندتر شده و برای افراد واکسینه نشده و آلوده اعمال خواهد شد.

مدیرکل ادامه داد: افرادی که دچار بیماری عروق کرونر شده اند و نتیجه مثبت است، پروتکل ها با شدت بیشتری نسبت به افرادی که واکسینه نشده اند اعمال می شود، بنابراین حتی با خودروهای شخصی مجاز به خروج از منزل نیستند و باید در قرنطینه بمانند و به داخل سفر کنند، «شهری و برون شهری جریمه می شود.

نفیسی گفت: در این شرایط افراد مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب تحت نظر هستند و اجازه حضور در محل کارشان را نمی‌دهند و در صورت تردید، قرنطینه غیرقانونی در نظر گرفته شده و جریمه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید