ممنوعیت تدریس و ممنوعیت تردد رضا اسلامی استاد دانشگاه بهشتی لغو شد

ممنوعیت تدریس و ممنوعیت تردد رضا اسلامی استاد دانشگاه بهشتی لغو شد

وکیل مدافع رضا اسلامی استاد دانشگاه بهشتی گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم را که ممنوعیت تدریس و تحقیق در دانشگاه‌های کشور به‌ویژه دانشگاه بهشتی بود نقض کرد. ممنوعیت خروج از کشور

رسول کهپایه زاده در این باره اظهار داشت: در شهریورماه امسال دیوان عالی کشور درخواست تجدیدنظر اینجانب را در خصوص مجازات تکمیلی موکلم در خصوص ممنوعیت تدریس و پژوهش در دانشگاه ها به ویژه دانشگاه شهید بهشتی پذیرفت و رأی را لغو کرد. رسیدگی به شعبه است.

وی افزود: خوشبختانه در شعبه 21 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، مجازات تکمیلی موکلم که ممنوعیت تدریس و تحقیق در دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه بهشتی بود، لغو و از طریق صدور حکم قطعی ممنوع الخروج شد. تصمیم ممنوعیت.و موکل من می تواند طبق قانون به کار خود ادامه دهد.در دانشگاه به تحصیل ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، رضا اسلامی از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام «همکاری با دولت متخاصم آمریکا» به ۷ سال حبس تعزیری محکوم شد که این سال به ۵ سال کاهش یافت و در اسفند ۱۳۰۰ پس از گذراندن خدمت با یک سوم حکم قانونی، شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر استان تهران با درخواست آزادی مشروط وی موافقت و از زندان آزاد شد.

کهپایه زاده مهرماه امسال از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید