تصمیم لغو ممنوعیت تردد شبانه به جلسات بعدی ستاد کرونا موکول شد.

ساعت: 23:48
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784613

استاندار تهران گفت: اعضای ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت معتقدند تصمیم رفع ممنوعیت تردد در شب می تواند به عادی سازی منجر شود و تصمیم اصلی در این زمینه را به جلسات بعدی موکول کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری ظهر دوشنبه در حاشیه ستاد مبارزه با تاج و تخت در تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 80 درصد شهروندان تهرانی واکسینه شده اند، گفت: پس از واکسیناسیون نباید مراحل را دنبال کرد.

استاندار تهران شیب شیوع ویروس کرونا را کاهشی توصیف کرد و گفت: در حال حاضر شاهد کاهش تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها هستیم که البته این شب کند و ناچیز بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر رفع ممنوعیت تردد در شب گفت: اعضای ستاد مبارزه با تاج و تخت کشور معتقدند که مصوبه رفع ممنوعیت تردد در شب می تواند به عادی سازی منجر شود و تصمیم اصلی در این زمینه را به تعویق انداختند. جلسات آینده. .

منصوری اتباع خارجی را حیاتی دانست و افزود: این اتباع در روستاها زندگی می کنند و به مراکز و جمعیت های پرجمعیت سفر می کنند اما از 600 هزار خارجی تاکنون تنها 25 درصد واکسینه شده اند.

وی افزود: به دنبال مجوز برای واکسیناسیون بی قید و شرط این شهروندان هستیم، البته ابزار لازم برای واکسیناسیون آنها را نداریم و باید با اعتمادسازی و تشویق نظر آنها را در خصوص واکسیناسیون جلب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید