مهمترین ویژگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به مستضعفین و تلاش برای توانمندسازی آنان است.


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900863

محمدمهدی فداکار خدمت به مستضعفان و نیازمندان و تلاش برای توانمندسازی آنان را از مهمترین ویژگی های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: مشارکت مردم و خیرین در زمینه ارائه خدمات مطلوب به این نهاد نیازمندان می تواند. اقدامات و فعالیت ها را تا حد امکان موفق کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش «راه آرمان»، مهدی فداکار صبح امروز در دیدار با ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و هیئت همراه، امدادرسانی را بسیار سخت و متفاوت از سایر کارهای اداری دانست و گفت: امدادرسانی بسیار سخت و متفاوت است. کار اعضای کمیته پشتیبانی شبانه روزی است و از نظر روحی و عملیاتی حساسیت بالایی دارد و احساس مسئولیت بالایی دارد.

وی با اشاره به سیل اخیر و حل مشکل مسکن آسیب دیدگان گفت: تعداد خانوارهای مددکار زیاد است و تهیه مسکن برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین کمیته امداد نیز باید با دستگاه هایی مانند مسکن مطالبه گر باشد. ، بهداشت و درمان و غیره که باید در بحث کمک به محرومان بیشتر ارتباط برقرار کرد.

فداکار با تاکید بر آموزش مهارت های مشتریان برای ایجاد کار مناسب گفت: بهتر است برای آموزش مهارت های مشتریان وقت و انرژی صرف شود و همچنین استفاده از تبصره 16 و کمک به تثبیت شغل مشتریان کمک شایانی به آنها خواهد کرد.

استاندار کرمان سامانه هوشمند مددکاری را یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد دانست و گفت: این سامانه نظارت بر نیازمندان واقعی و ارائه خدمات بیشتر به آنان است و بسیاری از نقاط ضعف را آشکار می کند و از موازی کاری جلوگیری می کند.

فداکار با اشاره به اینکه میزان ساعت تابش در استان سه برابر ظرفیت سایر نقاط کشور است، گفت: استفاده از پنل های خورشیدی ظرفیت بسیار خوبی برای استان است و استفاده طبیعی است که نیازی به آن ندارد. بسیار دقت کنید و در این لینک برای شروع آن در برخی از شهرستان های استان به کمیته امداد کمک خواهد کرد.

فداکار درباره استفاده از مسئولیت های اجتماعی شرکت ها برای حمایت از کمیته پشتیبانی گفت: شرکت ها محدودیت هایی دارند که در صدد رفع آن هستیم و اگر کمیته پشتیبانی در موارد خاصی به کمک آن ها نیاز داشت به ما اطلاع دهید تا در زمینه همکاری با شرکت ها رایزنی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید