موشک و قدرت نظامی منبع اقتدار است / ایران به هر تهدیدی قاطعانه پاسخ می دهد

زمان: 15:44
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774943

حسن زاده گفت: قدرت موشکی منبع اقتدار است و این قدرت موشکی و نظامی و اقتدار نیروهای مسلح باعث شده تا الهام علی اف کناره گیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز ، با بیان اینکه هر روز بر قدرت و اقتدار خود می افزاییم ، اظهار داشت: هر کشوری که به عنوان منبع و پایگاه علیه جمهوری اسلامی ایران عمل کند ، قلمرو دشمن تلقی می شود و با پاسخ قاطع ما روبرو خواهد شد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به رزمایش اخیر در شمال غرب کشور افزود: قدرت موشکی منبع اقتدار است و این قدرت موشکی و نظامی و اقتدار نیروهای مسلح باعث شده است که الهام علی اف کناره گیری کند. “

وی گفت: “مقاومت کلید پیروزی است.” دشمن پیشرفت کرده و بالعکس ، هر جا که ما از موضع قدرت و اقتدار ایستاده ایم و وارد شده ایم. دشمن عقب نشینی کرد.

حجالاسلام حسن زاده با تاکید بر اینکه دوران بز به پایان رسیده است ، توضیح داد: حتی اکنون نیز دشمنان باید بدانند که اگر در ایران اسلامی کوچکترین ذره را داشته باشند ، به چپ نگاه خواهند کرد. ما با تمام جان و مال خود از میهن اسلامی دفاع می کنیم و پاسخی شکننده و اسفناک به آنها می دهیم و نیروهای مسلح ، نظامی و انتظامی ما ، از جمله ارتش ، سپاه و بسیج ، کوچکترین توطئه ای را با تمام توان خفه می کنند. به

امام جمعه میاندوآب نیز یکی از نیروهای مسلح ایران اسلامی است که بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به دشمنان نشان داده است. قدردانی و تشکر می کنم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید