قدرت نظامی جمهوری اسلامی تهدیدی برای ملت های صلح طلب نخواهد بود


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811240

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا:

سردار سرتیپ احمد هادم سیدالشهدا گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی به هیچ وجه تهدیدی برای ملت های دوست و صلح طلب نخواهد بود و این نیرو برای دفاع از آرمان ها و ملت ایران در برابر دشمنان به کار گرفته می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار سرتیپ احمد هادم سیدالشهدا روز جمعه در گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع) در قرارگاه منطقه ای کربلای معلی اهواز که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: : یکی از افتخارات این تیپ در جنگ با داعش شرکت کرد و پیروزی های متعددی برای جبهه مقاومت به دست آورد.

وی افزود: این تیپ در جنگ با داعش و به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی موفق شد مناطق مختلف اشغالی را از دست داعش و جبهه النصره آزاد کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا تاکید کرد: تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع) که حجت الاسلام و المسلمین خطیب وزیر اطلاعات است خدمات ارزنده بسیاری را پس از جنگ تحمیلی در دوران دفاع جهانی ارائه کرده است. از دوران دفاع مقدس و با حمایت مردم رشد چشمگیری داشته است.

سردار هادم سیدالشهدا با اشاره به تمرکز مقام معظم رهبری بر توجه رزمندگان به موضوع جهاد، گفت: جنگ ها باید خاطرات خود را به عنوان آخرین حلقه در میدان نبرد بنویسند تا تاریخ و آیندگان گذشته را با هم ببینند. وضوح. “

وی گفت: تاریخ نگاری رویدادها می تواند از ابهامات یا تصورات غلط جلوگیری کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با اشاره به تلفات و زحمات نیروهای مسلح کشورمان در نبرد با داعش گفت: جهاد تبین آخرین نبرد شهدا و مدافعان جبهه مقاومت است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد. مبارزان.”

سردار هادم سیدالشهدا با تاکید بر اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی تهدیدی برای ملت های دوست و صلح طلب نخواهد بود، گفت: این نیرو برای دفاع از آرمان ها و ملت ایران در برابر دشمنان به کار گرفته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید