حضور تیراندازان و ناجیان زن در مسابقات جهانی نشانه اقتدار، پایداری و استواری است.


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902427

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بانوان تیرانداز و امدادگر در مسابقات جهانی نشانه اقتدار، پایداری و استواری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور گفت: در کنگره بزرگداشت شهدای ورزش حضور داریم. قهرمانانی که مدالشان شماره ثبت آنها بود و ثابت کردند که خونشان را برای عزت کشورشان دادند و در راه حفظ ناموسشان از همه ارزشهای مادی و معنوی خود گذشتند.

وی تصریح کرد: امروز ورزشکاران ما یکی از نمونه های بزرگ پیشرفت علمی هستند که شهدا و ورزشکاران ما مطرح کرده اند و بهترین نمونه برای به رخ کشیدن عزت، صلابت و شجاعت ایرانی در عرصه بین المللی هستند. ورزشکاران ما به ویژه بانوان محجبه در سطوح مختلف ورزشی از جمله اخلاق ورزشی، مربیگری، داوری، نظارت و نمایندگی حضور دارند و به عنوان شاخص های ورزش کشور جایگاه های خوبی کسب کرده اند و از فضای اجتماعی امنی که برای آن مهیا شده است استفاده کرده اند. آنها

کاظمی پور خاطرنشان کرد: دو روز پیش تیم نجات غریق کشورمان به مقام دوم جهان رسید و قهرمانان تیراندازی هم اکنون برای مسابقات قهرمانی جهان در مصر هستند و این نشان از اقتدار، پایداری و صلابت بانوان و دختران ورزشکار ما در مسابقات مختلف است. زحمات و قطرات خون شهدا بر زمین ریخته شد و نهال افتخار و سربلندی از آن رویید.

دیدگاهتان را بنویسید