آغاز اردوی ناجیان ملی برای جام جهانی


ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811591

اردوی آماده سازی تیم های ملی امداد و نجات بانوان و آقایان برای حضور در جام جهانی 2022 آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواص، هیئت نجات غریق و غواصان بوشهر میزبان مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی امداد و نجات بانوان و آقایان است که به طور همزمان از روز شنبه (7 اسفند) آغاز شده است. تا 11 اسفند ادامه خواهد داشت.

این مرحله از اردو در قسمت آقایان با حضور 20 متسابق پیگیری می شود. محمد ناظری به عنوان سرمربی به همراه حمید گودی نژاد (مربی) هدایت این اردونشینان را بر عهده دارند. اردوی تیم بانوان نیز متشکل از 8 ورزشکار است. شادی گیاسی هدایت تیم بانوان را برعهده دارد.

اسامی اردوهای تیم های ملی امداد و نجات به شرح زیر است:

بخش برای آقایان

امین شایسته نیکو، بهشاد علیزاده، مهدی موسوی، محمد حسینی، آروین صارمی، سینا ایوب زاده، امیر ارسلان زارعی، آرش آستانه، سینا جمالی، احمدرضا جلالی، محسن مهمان نواز، سامان سپیدجست احداستیده نژاد، دانیال کرادبین، اسدپور و رضا قاسمی

بخش بانوان

راویس شهابی، قاجان رستمی، الهام کاکلی، ساناز امیری پور، فائزه عاشورپور، سیدمهدی اسماعیلی، شکوفه شریفیان، فاطمه پاکدامن

رواسی زاده دبیرکل فدراسیون نجات غریق و غواصی به نمایندگی از فدراسیون در اردوی تیم های ملی امداد و نجات حضور دارد و میثم اسماعیلی نیز مسئولیت کل این اردو را بر عهده دارد.

مسابقات جهانی نجات امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود.

تیم ملی مردان ایران در قسمت ساحلی و استخری این مسابقات شرکت می کند و تیم ملی بانوان در قسمت ساحلی با حریفان خود به رقابت می پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید