مردم در هر مقامی که گوشه ای با ولایت دارد همه را حذف می کنند/ سردار سلیمانی در 9 دی سرباز بود و رزمنده مقاومت شد.

ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796449

حشمت اله قنبری گفت: حاج قاسم به نمایندگی از رزمندگان در نهم دی ماه جبهه مقاومت را برای جلوگیری از گسترش اغتشاشات در جهان اسلام تأسیس کرد. در واقع در 29 ژانویه سرباز به یک جنبش مقاومت مستقل تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکپژوهشگر تاریخ اسلام امروز پنجشنبه در مراسم حماسه روز نهم که در مصلی کرج برگزار شد، به تقارن چشمگیر روز نهم، شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و دومین سالگرد آن اشاره کرد. سردار سلیمانی گفت:

حشمت اله قنبری با اشاره به اینکه بصیرت افزایی انقلاب اسلامی و پرتو درخشان آن با خلق و خوی نظام سلطه ناسازگار است، افزود: ایشان برای ملت ما نخواستند.

وی گفت: زمانی که پایه های اعتقادات و ارزش های اسلامی در ایران تقویت شد، دشمنی با نظام جدی تر شد. شورش های داخلی و خارجی، ایجاد صدها گروه مبارز و هشت سال جنگ هزینه های زیادی بر ملت ما تحمیل کرد، اما مردم شما در مقابل جبهه باطل ایستادند.

قنبری وقایع انقلاب را معجزه دانست و گفت: اتحاد دشمن حول محور جبهه جهانی باطل و اتحاد مردم ما حول محور ولایت دین و اطاعت از وکیل عادل باعث شد تا حق و کذب به گوش مردم برسد. ظاهر و آشکار می شود.

وی با تأکید بر اینکه قیام سرسخت ترین و پیچیده ترین دشمن بود و شناخت جریان استکباری انقلاب، قیام شدید و خطر بزرگی بود، گفت: نظام سلطه داخلی و خارجی بی عیب و نقص است.

قنبری با تاکید بر اینکه طبق برآوردهای روز دنیا، جمهوری اسلامی نباید بعد از فتنه 88 ادامه می داد، افزود: او در حال خوردن است.

وی گفت: آنچه که اغتشاشات بعد از سال 88 را آشکار کرد پیچیدگی اغتشاش و عاملان آن بود. آنها به دام افتاده بودند و به طور خطرناکی در داخل آن گیر افتاده بودند.

قنبری گفت که تقلب کلیدواژه اغتشاشات انتخاباتی سال 88 بود و جرقه اغتشاشات را برانگیخت. انشعاب ملی به پایان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه ایران هشت ماه است که در آتش است، اما نظام سلطه در حال دمیدن خط لوله اغتشاشات به امید است، گفت: برخی در کشور معتقد بودند که باید دوباره انتخابات برگزار شود، اما این مردم باید بدانند که ارزش‌های انقلاب: و هر مردی در هر مقامی که گوشه‌ای با ولایت دارد از سلامت کشور حذف شود.

قنبری افزود: عده ای کشور را تا مرز فروپاشی پیش بردند و این اقدام ضدانقلابی توسط نظام سلطه کنترل شد اما وجود رهبری چون علی (ع) و مستقر در دل مردم معادلات را بر هم زد. آمریکا به دنبال حذف اسلام از قانون است: «فقدان رهبری در ایران نیز اساسی است.

وی با تاکید بر اینکه رؤیای نظام سلطه قابل درک نیست، گفت: روح یک مرد الهی مردم را متحد کرد و روز 18 دی را رقم زد، روزی که نه به دلیل مخالفت با رفتار 8 ماهه دشمن، بلکه انقلابی به بزرگی انقلاب اسلامی است. او نظام سلطه را ناامید کرد.

وی افزود: اغتشاشات بعد از سال 88 به صورت مسالمت آمیز حل شد و اگر قیام 9 دی نبود در 8 سال گذشته با فجایع زیادی مواجه می شدیم. سردار سلیمانی آنقدر در سایه روستا بزرگ شد که همه ویژگی های مالک اشتر دید روشنی داشت.

قنبری با اشاره به اینکه نه داعش و نه جبهه النصره و جریان های باطل تا این حد مخالف سردار سلیمانی نبودند، گفت: در واقع روز سرباز نهم تبدیل به یک جنبش مقاومت مستقل شد.

این پژوهشگر تاریخ اسلام در خاتمه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی هویت همه جریانات دینی از ابتدای خلافت تاکنون بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید