خانه باشگاه مقاومت در لیگ برتر کشتی / جذب رزمنده برای سرباز قهرمان


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818185

دیدار فرمانده سپاه البرز با رئیس فدراسیون کشتی؛

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه حسن معتبی(ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه البرز و مدیرعامل باشگاه مقاومت استان البرز با دبیرا علیرضا دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن معتبی(ع) استان البرز و رحیم اسفندیاری مسئول تربیت بدنی سپاه و مدیرعامل باشگاه مقاومت استان با دبیرعلی رئیس فدراسیون کشتی صحبت کرد

محور این جلسه فعالیت رسمی باشگاه مقاومت در رشته کشتی بود و مقرر شد این باشگاه با مرکزیت استان البرز در رده های سنی مختلف نسبت به جذب کشتی گیران و حضور فعال در لیگ های برتر کشتی اقدام کند. .

از جمله موضوعات مطرح شده در این مسابقه حضور قهرمانان کشتی و عناوین کشوری به عنوان سربازان قهرمان در این باشگاه بود تا قهرمانان کشتی بتوانند به عنوان رزمنده در این باشگاه خدمت مقدس سربازی خود را انجام دهند و از تمرینات دور نمانند.

شناسایی استعدادها در کشتی ملی از دیگر اهداف حضور باشگاه البرز در رشته کشتی است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این باشگاه در رده های سنی مختلف تمرین کنند.

حیدرنیا از رزمندگان برجسته تهرانی و قهرمان دهه های اخیر دانش آموزان کشور به همراه سایر مهمانان از امکانات تیم های ملی کشتی شهید حاج هاسم سلیمانی از جمله خانه کشتی شهید هادی و مجموعه فرهنگی اجتماعی صدرزاده و شهید عفتی بازدید کردند. .

مساعدت و همکاری سپاه استان البرز برای توسعه کشتی های این استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این دیدار حمید جاری رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و رئیس هیئت کشتی استان البرز و فرزند شهید شکوری کشتی گیر سابق استان البرز نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید