لیگ برتر کشتی پرونده مرحله مقدماتی لیگ کشتی به پایان رسید/ غیبت سوارکاران و امامی و حضور مجدد تیم ملی در گروه دوم

ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784080

مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی با صعود 4 تیم فولاد ذوب آمل، سهند ارس، صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با برگزاری سه مسابقه از گروه “د” دور برگشت لیگ در آمل، پرونده مرحله مقدماتی لیگ کشتی آزاد تکمیل شد. بدین ترتیب تیم شرکت داروسازی سهند ارس با هدایت علیرضا رضایی از گروه الف سه تیمی با حضور سهند ارس، آکادمی نادری خادم و امید لرستان به نیمه نهایی راه یافت.

علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد ناهدی نایب قهرمان جهان در رشته گربه. 57، 65 و 79 کیلوگرم.

در گروه B صنایع مازندران با هدایت رضا یزدانی به مرحله بعد صعود کرد. تیمی که در دور اول مغلوب ستارگان شده بود در بازی برگشت از این تیم انتقام گرفت و به نیمه نهایی راه یافت. باشگاه مقاومت بسیج و خراسان جنوبی دو تیم دیگر این گروه بودند.

تیم صنعت در ترکیب خود از دو کلاه جهانی استفاده می کند. رحمان عموزاد و کامران قاسم پور برای این تیم به روی تشک رفتند. در حالی که ستاره های ساری که اولین تیمی بودند که از مبارزان خارجی (شحیف و اودیکادزه) در دور رفت استفاده کردند، عرفان الهی و محتبی گلی، دیگر بازیکنان تیم بین المللی نروژ را نیز در اختیار داشتند.

در گروه C که 4 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی، جوانان البرز، شهید صدرزاده و فرم دمای اراک حضور داشتند، دانشگاه آزاد با هدایت بهنام طیبی راهی نیمه نهایی شد.

دانشگاه آزاد که هیچ مانعی در مقابل خود نمی دید تنها تیمی بود که به نیمه نهایی راه یافت که در مرحله مقدماتی از امتیاز ملی پوشان بهره نبرد. اما با توجه به حذف برخی از تیم های رزمی که در مرحله قبل از تیم ملی استفاده می کردند، امکان تقویت این تیم در نیمه نهایی وجود دارد.

در گروه D که مسابقه دیروز در آمل به پایان رسید، فولادین ذوب آمل با حضور دو تیم آلومینیوم حکمتی از تبریز و پاس ناجای از مازندران به مرحله بعد صعود کرد. در این گروه نیز تنها تیم ذوب فولاد از سقف ملی سود می برد. امیرحسین زارع ملی پوش آملی در مرحله مقدماتی حضور داشت و تنها در بازی برگشت روی تشک آمد.

همچنین دو تیم صنایع مازندران و ستارگان ساری تنها تیم هایی بودند که در مرحله مقدماتی جنگنده های خارجی را جذب کردند. سنایی با شکست ماگومد رسول قاضی ماگمدوف پس از شکست از راه دور مقابل ستاره ها تیمش را در وزن 70 کیلوگرم تقویت کرد.

تیم ستاره پس از استفاده از جاگیر شاهیف در وزن 65 کیلوگرم و اودیکادزه در وزن 97 کیلوگرم، در بازی برگشت از شاهیف و گئورگی ماشویلدیشویلی تا وزن 125 کیلوگرم استفاده کرد.

بدین ترتیب از 10 ملی پوش اعزامی به نروژ، علیرضا سرلک (سهند ارس)، رحمان عموزاد (صنایع مازندران)، امیرمحمد یزدانی (سهند ارس)، عرفان الهی (ستارگان ساری)، محمد ناهدی (سهند ارس)، کامران قاسم مازندران. مجتبی گلیج (ستارگان ساری) و امیرحسین زارع (فولاد ذوب آمل) در مرحله مقدماتی روی تشک رفتند و تیم اعزامی به نروژ تنها یونس امامی در 74 کیلوگرم و حسن جزدانی در 86 کیلوگرم در هر تیم نبودند. .

از 6 تیم ملی اعزامی به المپیک تنها حسن یزدانی در مرحله مقدماتی حضور نداشت. رضا اطری در فولاد ظل آمل، مرتضی قیاسی در صنایع مازندران، مصطفی حسین هانی در سهند ارس، محمدحسین محمدیان در ذوب ذوب و امیرحسین زارع در ذوب فولاد بازی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید