قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر پاورلیفتینگ/ ۱۱ تیم در دو گروه برگزار شد


زمان: 15:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883165

مراسم قرعه کشی دومین دوره پاورلیفتینگ باشگاه های کشور با حضور مدیر کل فدراسیون به فدراسیون و رئیس فدراسیون بدنسازی و آمادگی جسمانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طبق اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، قرعه کشی دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاهی کشور که قرار است از 10 تیرماه آغاز شود، برگزار شد.

در این مراسم با حضور آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مدیرکل امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی، هادی بشیریان رئیس فدراسیون دانشگاهی، فرشید سلطانی، رئیس انجمن پاورلیفتینگ ایران و رئیس فدراسیون آسیایی و سایر مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان، 11 تیم به دو گروه تقسیم شدند.

پس از پخش کلیپی از اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ باشگاه های کشور که در سال 1400 برگزار شد، مراسم قرعه کشی دومین دوره این مسابقات با حضور مهرداد ظفری و مصطفی یزدانی قهرمانان پاورلیفتینگ و عبدالله فتوحی برگزار شد. رئیس کمیته پاورلیفتینگ سازمان لیگ.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، در این مسابقات 11 تیم در دو گروه قرار گرفتند که در گروه A پنج تیم و در گروه B 6 تیم حضور دارند.

گروه A:
نیروی زمینی ارتش، ذوب آهن اصفهان، اکسیژن کرمانشاه، دانشگاه علمی کاربردی تهران و شاهین

گروه B:
شرکت ملی حفاری ایران، پیک سلامت صباح، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگ ساری، اکوان چالوس و اطلس سمنان

دیدگاهتان را بنویسید