لیگ برتر کشتی آزاد حضور پرشور علاقمندان به کشتی در محل برگزاری مسابقات/ اقدام عجیب قهرمان جهان در آستانه فینال مسابقات!


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911877

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد آغاز شده و برای مشخص شدن تیم های قهرمان و نایب قهرمان تا امشب ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد کشورمان به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر اخیراً بازسازی شده فدراسیون کشتی در حال برگزاری است.

پیش از آغاز این مسابقات تماشاگران زیادی از شهرهای مختلف به ویژه مازندران و تهران مقابل سالن شهدای هفتم تیر تهران حاضر شدند تا شاهد مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشند.

حضور 8 کشتی گیر المپیکی و جهانی روسیه، حضور نام های مشهور کشورمان از جمله حسن یزدانی، کامران قاسم پور، رحمان عموزاد، امیرحسین زارع، امیرز معصومی و دیگر کشتی گیران سرشناس کشور از جمله عوامل رقابت های لیگ است. می تواند جذابیت و حساسیت این مسابقات را دو چندان کند.

یکی از جدی ترین مشکلات خبرنگاران برای ورود به سالن برای پوشش مسابقات، نداشتن تلفن همراه است که با اعتراض نمایندگان رسانه ها همراه است. مرحله نیمه نهایی لیگ کشتی آزاد ساعت 10 صبح در حالی برگزار می شود که بسیاری از خبرنگاران مجبورند تلفن همراه خود را به مسئولان تحویل دهند و سپس وارد محل برگزاری مسابقات شوند که باعث ناراحتی بسیاری از اهالی رسانه شده است.

این در حالی است که رحمان عموزادهلیلی قهرمان وزن 65 کیلوگرم آزاد مسابقات جهانی 2022 بلگراد در اقدامی عجیب اردوی تیم بانک شهر را ترک کرد.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی بانک شهر در این خصوص گفت: واقعا نمی دانم در لیگ کشتی چه دست هایی پشت پرده است که چند سالی است در آستانه فینال این مسابقات، تیم های ملی کشتی فرنگی تیم رضا یزدانی را ترک می کنند. احساس می کنم افرادی در ارتباط با فدراسیون کشتی هستند که موفقیت تیم رضا یزدانی را دوست ندارند.

وی ادامه داد: امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، کامران قاسم پور در سال های گذشته به دلایل غیرقابل باوری اردوی تیم را ترک کردند و امسال رحمان عموزاد دستش را در پوسته مهره گذاشت و شنیدم برای گرفتن ویزای آمریکا به دبی رفته است. .

حبیبی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای تکرار قهرمانی انجام می دهیم اما واقعا این اقدامات قهرمانان کشتی در خور این رشته نیست.

دیدگاهتان را بنویسید