غرب نیز دریافته است که مرگ رژیم صهیونیستی اجتناب ناپذیر است


ساعت: 17:00
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834161

گدری ابیانه گفت: اسرائیل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در هر جنگی پیروز می شد، اما امروز شاهد شکست های متعدد این رژیم هستیم و واقعیت این است که فروپاشی این رژیم وحشی نزدیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن گدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با یزدداران گفت: باید از هر فرصتی استفاده کرد و از افکار عمومی علیه جنایات جنگی و نسل کشی رژیم استفاده کرد. صهیونیست ها به صورت غیرقانونی بسیج شدند.

وی افزود: جامعه جهانی به ویژه نخبگان کشورها باید انواع تهدیدات بالقوه و واقعی رژیم دروغین و کودک کش صهیونیستی علیه بشریت را تبیین کنند و حتی خواستار خلع سلاح هسته ای این رژیم وحشی شوند.

این کارشناس بین الملل گفت: اقدامات ما باید فراتر از کشور باشد و ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی برای جهانیان آشکار شود و به ویژه مردم آمریکا و اروپا باید هدف عینی این تبلیغات باشند.

نه تنها در روز قدس، بلکه در تمام روزها و ماه‌های سال، باید بخشی از وقت و انرژی خود را به تبلیغات جهانی اختصاص دهیم تا جنایات اسرائیل و آمریکا در نقاط مختلف برای روشنگری بیشتر جامعه جهانی افشا شود. کدیری ابیانه گفت.

وی تاکید کرد: امروز مسئله فلسطین از مسئله جهان اسلام فراتر رفته است و حتی در کشورهای غیراسلامی نیز شاهد حمایت از فلسطین و کشف جنایات اسرائیل هستیم و امروز حتی دشمنان ما متوجه شده اند که رژیم صهیونیستی دائمی نیست.”

این تحلیلگر بین المللی گفت: اسرائیل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در هر جنگی پیروز می شد، اما امروز شاهد شکست های زیادی از این رژیم هستیم و واقعیت این است که فروپاشی این رژیم وحشی اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید