آمریکا در حال فروپاشی و هژمونی آن در هم شکسته است

ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800349

عیسی زاده گفت: همه شواهد نشان می دهد که آمریکا در حال فروپاشی است و هژمونی ابرقدرت آمریکا مانند شوروی سابق و انگلیس و کشورهای استعمارگر جهان درهم شکسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با اروم نیوز گفت: همه شواهد نشان می دهد که آمریکا در حال فروپاشی است و آنچه در داخل و خارج آمریکا می گذرد موید آن است و افول قدرت حباب آمریکا در جهان شاهد هستیم. .

وی افزود: زمانی در نقاطی از جهان که نیروهای آمریکایی مستقر بودند هیچکس جرات دفاع از خود را نداشت اما امروز خلأ قدرت آمریکا در منطقه و خاورمیانه و آفریقا ثابت کرده است که همه و به برکت انقلاب اسلامی این هیبت کاذب را شکسته است.

سخنگوی مجلس شورای اسلامی میاندوآب گفت: به برکت نظام و انقلاب اسلامی، خون شهدا، مقاومت و بصیرت ملت ایران اسلامی، سلطه‌جویی ابرقدرت آمریکا مانند شوروی سابق و بریتانیا و قدرت‌های استعماری در هم شکسته‌اند.» و انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را یک عدد نمی‌داند.

عیسی زاده گفت: امام خمینی (ره) صراحتاً فرموده اند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ملت ایران در طول سالیان گذشته ثابت کرده است که آمریکا هر چقدر هم قدرتمند باشد شکست ناپذیر است و در دوران دفاع مقدس یا در حمله موشکی به عین الاسد ثابت شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران الهام بخش مردم آزاده در سراسر جهان است. که قطعا اتفاق خواهد افتاد؛ روز و شب ندارند و در ترس و وحشت زندگی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید