هفته حقوق بشر آینه جنایت آمریکاست/ تهدید تحریم; فروپاشی هژمونی استکبار


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878995

زهرا حسینی مطلق گفت: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و بیداری اسلامی با سرعت بی سابقه ای در دنیا چند برابر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا حسینی مطلق، کارشناس سیاسی به تیتریک گفت: هفته حقوق بشر آمریکا یادآور جنایات استکبار علیه حقوق بشر در جهان است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا اولین کشوری است که از بمب اتمی در جهان استفاده کرد، نقض آزادی است، گفت: آنها هیچ حقوق بشری ندارند و متهم به تروریسم با سلاح هسته ای هستند.

حسینی مطلق افزود: اکنون استکبار با این خاستگاه ضد بشری که ایران مدعی آن است می خواهد با تجهیز خود به سلاح هسته ای صلح جهانی را تهدید کند!

این کارشناس افزود: استکبار سخت ترین تحریم ها را در 20 سال اخیر علیه ایران اعمال می کند که سه کشور خبیث اروپایی را درگیر کرده و به هر بهانه ای مدعی حقوق بشر است.

وی گفت: غفلت آمریکایی ها در طول تاریخ ثابت شده است و استکبار همواره از اقتدار و مقاومت ایران هراس داشته و با تحریم های ظالمانه علیه حقوق بشر به دنبال جلوگیری از این پیشرفت بوده است.

حسینی مطلق ادامه داد: امروز طبل روسیه آمریکا و اقدامات آن علیه حقوق بشر در گوشه و کنار جهان به گوش رسیده است و کشورهای دنیا سعی دارند از این ظالم بزرگ دوری کنند.

این کارشناس با بیان اینکه جنگ روسیه و اوکراین مسئولیت پذیری آمریکا و غرب را نشان می دهد، گفت: استکبار در زمان حمایت، اوکراین را در جنگ با روسیه رها کرد، در حالی که اوکراین قبل از وابستگی مجهزترین سلاح های جهان را در اختیار داشت. .

وی گفت: وابستگی چیزی جز ذلت نیست و ایران تنها با قدرت و استقامت در 43 سالگی به آن جایگاه رسیده است و اعتماد غرب به دولت قبل را نیز شاهد بوده ایم.

حسینی مطلق در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و بیداری اسلامی با سرعتی بی سابقه در دنیا در حال افزایش است و چون این بیداری پیام آور حقیقت است، هر انسانی را مجذوب خود می کند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید