بزرگان قبایل چهار کشور خواستار مجازات اقدامات اخیر رژیم آل سعود هستند

شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم مجازات عاملان این جنایت تاکید کردند و از جامعه جهانی و رسانه ها خواستند تا در این زمینه ادامه دهند.

آیت الله عبدالکریم فرهانی روز شنبه در نشست شیوخ، عشایر و بزرگان آبادان و هرمشهر و جمعی از بزرگان استان بصره در عراق، یمن و آذربایجان در محکومیت جنایت آل سعود و اعدام ده ها قزاق شیعه. کوم و نجف اشرف و آزادگان جهان این جنایت را محکوم می کنند.

وی با بیان خاطراتی از شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و تشکیل بسیج مستضعفین توسط محور جبهه مقاومت، افزود: جبهه مقاومت اسلامی در عراق، لبنان، سوریه، یمن و افغانستان به شدت با این شهیدان مقابله کرده است.

آیت الله فرهانی افزود: جبهه مقاومت نیز تاوان ایستادگی خود را داده است.

وی همچنین شهادت 81 نفر از شیعیان در عربستان و سکوت مدافعان حقوق بشر در این زمینه را محکوم کرد و افزود: رژیم آل سعود علیه زندانیان، زندانیان و کودکان بی گناه جنایت کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود به اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان رهبری و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دید خاصی دارند


امام جمعه آبادان: شیعیان در جنگ اقتصادی و جنگ نرم و سخت با دشمن روبرو هستند

امام جمعه آبادان در این نشست ضمن تشدید جنایت اخیر رژیم آل سعود گفت: شیعیان در جنگ اقتصادی و جنگ نرم و سخت با دشمن قرار دارند.

حجت الاسلام عبدالحسین گبیشاوری افزود: کمترین کاری که می توان در قبال این جنایت که توسط آل سعود در چراغ سبز استکبار جهانی انجام شد، محکومیت است.

وی گفت: متأسفانه امروز در عربستان، بحرین و یمن افراد بیگناه به صرف اینکه شیعه هستند و ذلت را نمی پذیرند توسط ظالمان اعدام شده و به خاک و خون کشیده شده اند.

در این جلسه بیانیه همبستگی شیوخ، عشایر و بزرگان آبادان و هرمشهر و جمعی از بزرگان استان بصره عراق و همچنین کشورهای یمن و آذربایجان با شیعیان عربستان سعودی و محکومیت این موضوع بیان شد. شهادت 81 نفر از شیعیان آن کشور قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید