استقلال و پرسپولیس باید بدهی خود را پرداخت کنند

استقلال و پرسپولیس باید بدهی خود را پرداخت کنند

اسماعیل حیدرپور در خصوص قهرمانی در جام حذفی گفت: هوداراشکریم بازی خوبی بود که با پیروزی ما همراه بود و همچنین موقعیت های زیادی توسط بازیکنان ما ایجاد شد که در نهایت با همراهی تیم ما برای صعود به مرحله بعد همراه شد. این است که در کوتاه مدت جام حذفی شاهد اتفاقات خوبی برای تیم خود خواهیم بود.

وی درباره شرایط این تیم در لیگ افزود: با توجه به شرایط فعلی چاره ای نداریم جز اینکه در پنج بازی باقی مانده موفق به کسب امتیازات لازم شویم. خدا را شکر بعد از قهرمانی در جام حذفی انگیزه خوبی در پای بازیکنان شکل گرفته است و می خواهم از تمام کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم و برای کل تیم پرتلاش بفرستم بازیکنان ما باید تا پای جان مقابل استقلال بجنگند. چون نه تنها بازی مستقل، بلکه در 4 بازی باقی مانده تا نیم فصل به امتیازات فوری نیاز داریم تا بعد از نیم فصل با خرید چند بازیکن خوب (شاید گزینه های خارجی) تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم. پایان فصل، با به دست آوردن جایگاهی در خور شخصیت تیم و استان خراسان.

قائم مقام پدیده در خصوص درخواست این باشگاه از پرسپولیس گفت: نزدیک به سه سال است که منتظر دریافت پول یحیی گل محمدی هستیم اما متاسفانه فقط از مدیران باشگاه پرسپولیس وعده هایی شنیده ایم. همچنین از اخطاریه و حکم صادره از سوی دو کمیته محترم گلایه داشتیم، هرچند از دو کمیته استیناف به دلیل تاخیر در صدور حکم ناامیدیم، امیدواریم در گذشته و مانند گذشته، باشگاه پرسپولیس فقط طبق قانون اجرا شود. . .

حیدرپور تاکید کرد: تعجب می کنیم که چرا پنجره پرسپولیس باز است و هنوز بعد از حدود 3 سال نه تنها طلبکار هستیم، بلکه پولی هم دریافت نکرده ایم. انتظار می رود هیئت تجدیدنظر پس از مهلت 5 روزه (13/10/1300) و پس از کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس نسبت به جریمه مجدد این باشگاه محترم اقدام کند. پرسپولیس باید بدهی خود را به باشگاه پدیده پرداخت کند. البته وکیل باشگاه اوضاع و اتفاقات را زیر نظر دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران پرسپولیس متوجه هستند که اگر بخواهند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند باید بدهی خود را پرداخت کنند. پرسپولیس باید در چند روز اخیر بدهی خود را پرداخت کند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات این تیم دوباره بسته خواهد شد.

حیدرپور درباره مطالبات باشگاه پدیده استقلال گفت: ما هم باشگاه استقلال را می خواهیم و چک رضایتنامه دو بازیکن (قاسمی نژاد) برگشت داده شده است.این باشگاه 2 میلیارد بدهکار است و باید طلب ما را بپردازند. امیدوارم دوستان باشگاه استقلال اگر اتفاقی افتاد گلایه نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی این تیم چه خواهد بود، گفت: با استفن کازین و مدیر برنامه هایش صحبت هایی داشتیم و به توافق رسیدیم که انشالله تا 10 روز آینده این اتفاق بیفتد و او آن را داد. بیا با ما باش. به درخواست گل محمدی حساب ویژه ای برای پول باشگاه پرسپولیس باز کرده بودیم. امیدوارم هر چه زودتر این مبلغ را به ما پرداخت کنند تا این اتفاقات پربار به زودی رخ دهد و کوزین به ما ملحق شود.

قائم مقام پدیده درباره مشکلات این تیم گفت: هیئت فوتبال و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان قول حمایت از تیم ما را داده اند. تا به امروز تا آنجایی که من اطلاع دارم هیچ مربی و کادر فنی، اعضای باشگاه در این راه کمکی نکرده اند و از کادر فنی چه در گذشته و چه در حال حاضر خواسته ایم که منتظر کمک فنی باشند و از رسانه ها نخواهند. برای انتشار این شایعات . در پایان از کارکنان استان، ورزش دوستان به ویژه فوتبالیست ها و هواداران فهیم و دوست داشتنی باشگاه انتظار دارم با اتحاد و همدلی در برافراشتن پرچم خراسان بزرگ ما را همراهی کنند. به هر حال انتظار زیادی از آنها نداریم چرا که این تیم متعلق به مردم خراسان است و از مسئولان استانی می خواهیم که امکانات اولیه را در اختیار ما قرار دهند. همچنین طی چند روز آینده شرایطی در کمیسیون ماده پنج استان تعیین می شود تا دیگر نامی مطرح نشود.

وی در خصوص اینکه عنوان شده بود سیدعباسی دو میلیارد به این تیم کمک کرده است، گفت: سید عباسی کمکی نکرد چون فقط به عنوان مربی فعالیت می کند و این موضوع حاشیه ای است که برخی دوستان حق دارند. آماده. متاسفانه عده ای به تیم ما لطف ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید