واگذاری زمین برای 20 هزار واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری / افرادی که نمی توانند بدهی خود را پرداخت کنند از فهرست خارج می شوند.


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885143

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد؛

علی حیدری گفت: در چهارمحال و بختیاری زمینی برای ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آماده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: زمینی برای بیش از 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان آماده شده است.


وی با بیان اینکه این میزان زمین معادل زمین اختصاص داده شده به مسکن مهر به مدت هشت سال است، افزود: پس از شناسایی زمین، از دستگاه های ذیربط مانند برق، آب، گاز، محیط زیست و … استعلام می شود و سپس اقدامات دیگر انجام خواهد شد قانونگذاری در کمیته ها، گروه های ضربت، هیئت های برنامه ریزی و غیره انجام می شود.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که زمین دولتی وجود ندارد متوقف نمی شود، ادامه داد: اگر فردی نتواند سهم خود را برای ساخت مسکن پرداخت کند. از لیست حذف خواهد شد.


حیدری با بیان اینکه در برخی از مناطق شهری متقاضی انبوه سازی وجود ندارد، گفت: زمین های مشاع اطراف شهرکرد واگذار شد و در بیشتر موارد این واگذاری ها غیرقانونی بوده است.


وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری و حضور وزیر کشور در مانداریه مقرر شد راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این حوزه 200 میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری قرار دهد. در شهرستان با پیشرفت کار این اعتبار گام به گام تزریق خواهد شد.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید