بازآفرینی بیش از 4000 واحد مسکونی روستایی در چهارمحال و بختیاری/تا افق 1410 کل واحدهای روستایی بهسازی می شود.


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885148

فرشاد ریاحی گفت: بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی معادل 52 درصد در چهارمحال و بختیاری بهسازی شده است و پیش بینی می شود تا سال 1410 تمامی واحدهای مسکونی روستایی بهسازی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ فرشاد ریاحی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر از طریق راه و شهرسازی انجام می شود اما با توافقات صورت گرفته در سطح کلان، پایه مسکن ساخته شده است. کارگزار راه و شهرسازی.» ساخت و ساز مسکن در تمامی شهرهای استان به عهده بنیاد مسکن خواهد بود.


وی افزود: کار بنیاد مسکن از زمانی آغاز می شود که زمین توسط اداره راه و شهرسازی تامین و در اختیار بنیاد قرار گیرد.


مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از راه های کاهش هزینه های ساخت و ساز برای صرفه جویی، واگذاری زمین به گروه های عمرانی است.


ریاحی گفت: هم اکنون یک هزار و 224 واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در حال ساخت است.


وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن روستایی، پایگاه مسکن مسئولیت اصلی ساخت واحدها است، گفت: بین 4 هزار تا 4 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی معادل 52 درصد ارتقاء یافته است و پیش بینی می شود تمامی واحدهای روستایی بهسازی شود. واحدهای مسکونی تا سال 1410 بهسازی خواهند شد
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ساخت 14 هزار واحد مسکونی روستایی در چهار سال برای این استان مصوب شده که از این تعداد 3 هزار و 165 واحد در سال گذشته ابلاغ و به بانک ارائه شده است.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید