اعزام تیم ملی دوچرخه سواری بانوان به ترکیه/ دوچرخه سواران ایرانی قبل از سفر چه گفتند؟


ساعت: 20:46
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812760

تیم بانوان ایران برای یک اردوی آماده سازی راهی ترکیه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری بانوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی آماده سازی خود رفتند.

تیم ملی دوچرخه سواری بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی جاده آسیا آخرین مراحل آماده سازی خود را در ترکیه پشت سر می گذارد.

رکابزنان کشورمان که خود را برای مسابقات قهرمانی جاده آسیا آماده می کنند.

دوچرخه سواران ایرانی مرحله پایانی آماده سازی خود را برای سفر به ترکیه ترک می کنند و پس از پایان تمرینات خود از ترکیه راهی تاجیکستان می شوند. ملی پوشان شب گذشته راهی ترکیه شدند و امروز ماندانا دهگان یکی از ملی پوشان کشورمان مقیم استانبول به ستاد مرکزی تیم ملی ملحق شد.

مسابقات جاده قهرمانی آسیا فروردین ماه سال آینده در شهر دوشنبه برگزار می شود. سوارکاران ما از اردوی ترکیه برای آمادگی کامل در این مسابقات در چندین مسابقه تک مرحله ای شرکت خواهند کرد.

بر این اساس اسامی افراد اعزامی به شرح زیر است:

1- سمیه یزدانی

2- ماندانا دهگان

3- ریحانه هاتونی

4- کمان سیاحان

5- پانته آ قلی پور

سرمربی: محمود پرش

مربی: دلارام کرین

رهبر: اشرف ساکی

* خاتونی: حضور در مسابقات ترکیه معیار بسیار خوبی برای رقبا است

ریچانه هاتونی دوچرخه سوار تیم ملی بانوان در سومین مرحله از مسابقات تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان کشورمان در جزیره کیش گفت: حدود 12 روز در کیش اردو زدیم و اردوی ما در این جزیره بود. تا 27 اسفند تمدید شد.

وی ادامه داد: آمادگی بسیار خوبی داشتیم و از نظر مادی نیز فدراسیون موفق شد بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند. ما قبل از اعزام به آسیا هرگز تجربه حضور در مسابقات بین المللی را نداشتیم.

«حضور در مسابقات ترکیه برای تیم ملی نکته بسیار مثبتی است. قبل از بازی های آسیایی تاجیکستان این آزمون بسیار خوبی برای ورزشکاران بود و قبل از اقدامات مسئولان فدراسیون تجربه چندان خوبی نداشتیم. این ورزشکار تیم ملی بانوان ایران گفت: از این نظر قابل تقدیر هستند.

هاتونی افزود: تیم ملی بانوان ایران پیشرفت زیادی داشته است و قطعا امیدواریم با شرایطی که داریم بتوانیم در مسابقات ترکیه و تاجیکستان مدال آوری کنیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات کمبود تجهیزات و دوچرخه داریم، بنابراین مشکل داریم و به دلیل شرایط اقتصادی این موضوع خارج از فدراسیون است و امیدوارم وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک بتوانند کمک کنند. فدراسیون و ما «دوچرخه سوار باشید تا بتوانیم نماینده شایسته ایران در مسابقات آسیایی کشورمان باشیم.

* گلی پور: کسب مدال دوچرخه سواری آسیا دور از دسترس نیست

پانته آ گلی پور دوچرخه سوار تیم ملی بانوان در خصوص سومین مرحله اردوی تیم ملی کشورمان در مسابقات استقامتی و نیمه استقامتی در جزیره کیش گفت: در دو مرحله قبلی اردوی تیم ملی شرایط بسیار خوبی داشتیم. و مرحله سوم اردوی آماده سازی جزیره کیش « تمدید شدیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر تغذیه، اسکان و پایگاه تمرینی شرایط بسیار خوبی برای تیم ملی فراهم شده است. شرایط آب و هوایی کیش نیز بسیار مساعد است و تمرینات منظمی را انجام می دهیم که قطعا تاثیر فنی زیادی روی دوچرخه سواران خواهد داشت.

ملی پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که چقدر به کسب مدال امیدواریم، گفت: تمرینات و اردوهای عالی و منظمی را برای حضور قدرتمند در مسابقات ترکیه و آسیا در تاجیکستان برگزار کرده ایم.

گلی پور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که داشتیم کسب مدال دور از دسترس نیست و همه ملی پوشان متحد و همدل هستند تا بتوانیم بهترین نتایج را برای جامعه بزرگ دوچرخه سواری کشورمان در مسابقات پیشرو کسب کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید