برای کسب بهترین مدال المپیک آسیایی تلاش خواهم کرد/ استکی از تیم خارج از مربی حمایت می کند


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822604

ملی پوشان بوکس کشورمان به ما گفتند: در المپیک قبلی آسیایی در یک قدمی کسب مدال، نتیجه را به نفر اول واگذار کردم اما از همان لحظه به شاهین دستور دادم که تو می توانی بهترین مدال را کسب کنی. این رخداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس ; شاهین موسوی در خصوص اردوی مشترک با تیم ازبکستان گفت: 10 روز تمرین مشترکی را در تاشکند پشت سر گذاشتیم که الحمدلله بسیار خوب بود. بدون شک هر چه بیشتر از این طریق از اردوها بازدید کنیم روند آماده سازی ما موثرتر خواهد بود.

وی افزود: این اردو نسبت به تمرینات قبلی با ازبکستان بسیار بهتر بود چرا که در این مدت 7 تمرین با ازبکستان پشت سر گذاشتیم و هر بار حریفان متفاوت بودند که باعث شد تجربه خوبی داشته باشیم. ازبکستان یکی از بهترین تیم های جهان است و فکر می کنم اردوی بسیار خوبی بود که تاثیر زیادی در آمادگی ما خواهد داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اردوی ازبکستان حضور داشتیم که متاسفانه این مسابقات خردادماه به تعویق افتاد و قرار است در آبان ماه سال جاری برگزار شود. خیلی بهتر بود بعد از این اردو در مسابقات آسیایی به روی رینگ برویم تا بازدهی بالای این تمرینات را ببینیم.

وی افزود: سال گذشته هم همین طور بود که در اردوی آمادگی در ازبکستان شرکت کردیم و سپس در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردیم. خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم و دو مدال نقره و برنز گرفتیم اما متاسفانه این تاخیر اجازه نداد در تمرین با ازبکستان نتایج خوبی را ببینیم. امیدوارم با حضور در اردوها و مسابقات دیگر بتوانیم خودمان را محک بزنیم و توانایی های خود را نشان دهیم.

بوکسور کشورمان با اشاره به بازی های آسیایی امسال گفت: تاکنون دو مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرده ام، اما بازی های آسیایی با این رویداد بسیار متفاوت است. در المپیک آسیایی قبلی در یک قدمی مدال نفر اول را ترک کردم، اما از همان لحظه مطمئن شدم که شاهین، تو می‌توانی بهترین مدال را در این مسابقات کسب کنی و حالا وقت آن است که تمام تلاشم را برای کسب مدال انجام دهم. من می خواهم برنده شوم.

موسوی در پایان گفت: آقای استکی برای تیم ملی بوکس زحمت می کشد و فراتر از وظایف سرمربی از تیم حمایت می کند. امیدوارم مشارکت خانواده بوکس بیشتر شود تا بتوانیم در مسابقات پیش رو بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید