تیم ملی تکواندو ایران دو مدال طلای المپیک برزیل را کسب کرد


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838061

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به حضور ورزشکار زنجانی در ترکیب تیم ملی ایران در مسابقات پومسه برزیل المیک گفت: تیم ملی ایران 2 مدال طلا کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به حضور نگار مداحانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو ناشنوایان المپیک برزیل گفت: مداحانی به عنوان سرمربی تیم ملی ناشنوایان ایران در المپیک 2021 برزیل حضور دارد.

وی با اشاره به کسب دو مدال طلا و نقره در بخش انفرادی و یک مدال طلا در بخش تیمی در این دوره از مسابقات گفت: مرتضی رضا صفات در پومسه انفرادی در بین 11 تیم در مرحله نهایی با 7.27 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. او قرار داد.

رئیس هیئت تکواندو زنجان گفت: مریم هدبنده در فینال با 6.90 امتیاز از 9 تیم کره ای را به تساوی کشاند اما به دلیل بالا بودن امتیاز هدبنده به مدال طلا دست یافت.

وی با بیان اینکه در پایان روز پنجم این رقابت ها، مریم هدبنده و مرتضی رضا صفات پومسه کاران ایران با هدایت نگار مداحانی از زنجان و مهدی صمدیان تبار در پایان به مصاف حریفان خود رفتند، گفت: ایران در فینال این بخش با 7.24 امتیاز قهرمان شد.

سپهری با اشاره به ورود تیم ملی تکواندو ناشنوایان به کشور ادامه داد: از ورزشکاران زنجانی در بازگشت از این مسابقات در مجموعه ورزشی انقلاب مورد استقبال و تجلیل قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید