مدال طلای کشتی سنگین موزه استون قدس رضوی

ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779294

ظهر امروز طی مراسمی امیرحسین زارع قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی جهان در نروژ مدال خود را به موزه آستان کودک رضوی تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این مراسم که با حضور مالک رحمتی معاون تولیت آستان قدس رضوی و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، امیرحسین زارع قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی فرنگی موفق به کسب مدال طلای خود در کشتی فرنگی شد. مسابقات قهرمانی در ماه اکتبر برنده ها را در آستان حضرت رضا (ع) اهدا کرده بود.

زارع پس از کسب مدال طلای جام جهانی گفت: فقط موزه امام رضا (ع) استحقاق طلا را دارد. در بازگشت به ایران، مدال طلای جهانی خود را به مشهد می برم تا ضمن زیارت امام رضا (ع) «تو»، این مدال را به موزه تقدیم کنم.

در این مراسم ورزشکاران با تبریک به قهرمان سنگین وزن جهان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدالی را به نشانه ارادت خود به حضرت رضا (ع) به موزه استون قدس اهدا کردند و گفتند: بزرگترین افتخار ماست. و همه مردم ایران هستند که ما زیر سایه امام هشتم (ع) زندگی می کنیم و موظفیم به هر شکلی و در حد توان قدردان این نعمت باشیم.

ملک رحمتی گفت: بزرگترین افتخار برای همه ما خدمت به اهل بیت(ع) و ورزشکاران و قهرمانان عزیزمان چون امیرحسین زارع است که با اهدای مدال های خود از مسابقات قهرمانی موزه استون قدس رضوی موید این تکریم و اثبات است. محبت آنها.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید