لیگ ملت های والیبال برد میزبان با کمک تماشاگران مقابل ایران نبود / رقیب بلغارها


ساعت: 01:41
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877686

تیم ملی والیبال بلغارستان به میزبانی هفته دوم لیگ ملت ها در اولین دیدار خود با استفاده از امتیاز خانگی و حمایت تماشاگران تیم ایران را شکست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نخستین روز از هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان امروز (سه شنبه 31 خرداد) با چهار دیدار در دو شهر کوئینسون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری شد. فدراسیون والیبال روابط عمومی.

در چهارمین و آخرین دیدار امروز که در سالن 12 هزار نفری آرنا آرمات شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف هم رفتند که بلغارها با نتیجه 3 بر صفر با نتیجه 25 بر 19 به برتری رسیدند. ، 25-23 و 26-24 پیروز شدند و تشویق تماشاگران بلغارستانی نقش مهمی در پیروزی این تیم داشت تا داوران مسابقه نیز در چند نقطه از حضور آنها و با اعتراض ایرانی ها متاثر شدند. تیم داور اول مجبور به انجام ویدئو چک شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، امیرحسین توختک، محمد طاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و محمدرضا حضرت پو استفاده می کند.

در ست اول امتیازات اول را تیم بلغارستان به دست آورد و تیم ایران در خط دفاع حریف عملکرد خوبی نداشت تا دفاع به نتیجه مساوی این تیم منجر نشود. در ست اول هر دو تیم 13 امتیاز در حمله به دست آوردند اما عملکرد بلغارها با یک امتیاز دفاع و دو امتیاز سرویس همراه بود تا در نهایت این ست 25 بر 19 به سود بلغارستان به پایان برسد. امیررضا سرلک، علی رمضانی و بردیا سعادت نیز در ست اول بازی کردند

در ست دوم تیم ایران بهتر شروع کرد و 16 امتیاز از حریف پیش افتاد اما بلغارها در این امتیاز به تساوی رسیدند. در این ست تیم ایران دو امتیاز دفاع را به دست آورد و میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ایران نیز از امتیاز 20 تا 19 وارد زمین شد. در این ست بلغارها نیز سه امتیاز سرویس را کسب کردند تا در مجموع دو امتیاز مستقیم از سرویس دریافت کنند.

امتیاز اول ست سوم نیز به بلغارستان رسید. رقابت دو تیم در این ست بسیار نزدیک به هم بود و هر دو تیم با نتایج 14 و 21 برابر شدند اما در نهایت این ست با نتیجه 26 بر 24 به سود بلغارستان به پایان رسید تا این تیم به اولین پیروزی خود دست یابد. در لیگ ملت ها در سال 2022 در خانه.

گئورگی ساگانوف، الکساندر نیکولوف، نیکولای کولف، رادوسلاو پاراپونوف، مارتین آتاناسوف و اوزوتولاو گوتسف بازیکنان بلغارستان در ابتدای بازی بودند که در شش منطقه این تیم حضور داشتند و ولادیسلاو ایوانف لیبروی این تیم بود. . هدایت تیم بلغارستان بر عهده نیکولای ژیلازکوف بود.

کامبره ویم از بلژیک به عنوان داور اول، اوکا سینیسا از بوسنی به عنوان داور دوم و هرزگوین داور دوم بودند.

دو هزار تماشاگر در آرنا آرمات بازی ایران و بلغارستان را تماشا کردند که بیش از 50 نفر از آنها ایرانی مقیم بلغارستان بودند.

همچنین حدود 200 میهمان ویژه به دعوت فدراسیون بلغارستان از بین ورزشکاران و مشاهیر سرشناس این کشور از کنار این مسابقه را تماشا کردند.

تیم والیبال مردان ایران در دومین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 21:30 پنجشنبه دوم تیرماه به مصاف آمریکا می رود.

لیگ ملل 2022; اسماعیل نژاد ارزشمندترین بازیکن ایران مقابل بلغارستان است

اولین روز از هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان امروز (سه شنبه 31 خرداد) با چهار دیدار در شهرهای کوزون فیلیپین و صوفیه بلغارستان پیگیری شد.

تیم های ایران و بلغارستان از گروه چهارم این مسابقات در شهر صوفیه به مصاف هم رفتند که شاگردان بهروز عطایی با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند.

الکساندر نیکولوف بازیکن شماره 23 بلغارستان با 20 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و امین اسماعیل نژاد با 17 امتیاز بهترین بازیکن تیم ایران شد.

بلغارها در مجموع 76 امتیاز در ست های این دیدار به دست آوردند که شامل 44 امتیاز حمله، 8 دفاع، 6 امتیاز سرویس و 18 امتیاز از خطاهای بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران در ست های این دیدار در مجموع 66 امتیاز به دست آورد که به ترتیب 39 امتیاز در حمله، 5 امتیاز در دفاع، یک امتیاز در سرویس و 21 امتیاز از خطاهای بازیکنان بلغارستان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید