ادعای تیغ لیگ برتر والیبال بانوان / ستاره های فارس و مهرسان به دنبال پیروزی در پلی آف هستند

ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799989

برد و باخت تیم های پیشرو ذوب آهن و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان نقش تعیین کننده ای در جابجایی رده های اول و دوم جدول خواهد داشت و به میدان می آیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فردا (پنجشنبه 23 دی ماه) با برگزاری 4 دیدار در تهران، هفته پانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال برترین های بانوان باشگاه های ایران جام سردار ده هاها برگزار می شود. ورامین، کاشان و یزد نشستی به همت اصفهان برگزار می شود.

در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته پانزدهم، تیم بریدجسانس کاشان در خانه میزبان قهرمان نیم فصل خواهد بود. حساسیت این دیدار به این دلیل خواهد بود که شاگردان فریبا صادقی تاکنون شکست نخورده اند و با 14 برد و 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. از سوی دیگر باریجاسانس کاشان در حال حاضر 11 برد و 35 امتیاز کسب کرده است و شاگردان فرزانه شعبان خمسه در صورت استفاده از امتیاز میزبان برای پیروزی در هفته پانزدهم، اولین شکست قهرمان را در نیم فصل رقم خواهند زد.

هوردسازان پیکان به عنوان تیم چهارم جدول روز جمعه در اصفهان به مصاف ریف می رود. شاگردان راشل آرا در تیم اصفهانی با 4 برد و 11 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند. اگرچه پیروزی در این مسابقه 27 امتیازی جایگاه پیکان را تغییر نمی دهد، اما پیروزی اصفهانی ها باعث ارتقای جایگاه در جدول می شود.

شاگردان مریم پرخیزگر در تیم ستارگان فارس این هفته میهمان تیم بانوان ورامین هستند. ستارگان فارس (با 5 برد و 15 امتیاز) از یک سو برای حفظ رده ششم خود تلاش می کند و از سوی دیگر ورامینی فکری جز کسب مقام اول و کسب امتیاز در جدول ندارد. نماینده فارس هم فکری برای کسب سهمیه پلی آف دارد و در صورت پیروزی در این دیدار این مشکل حل می شود.

تالار وحدت یزد اما این هفته میزبان دو تیم جوانان زرتشتی یزد و مهرسان است. جایی که تیم های نهم و هفتم جدول در تلاش برای افزایش تعداد برد و امتیاز هستند. شاگردان اعظم عدی در تیم مهرسان با 5 برد و 14 امتیاز در رده هفتم قرار دارند و قهرمانی در این هفته می تواند شرایط را برای صعود این تیم در جدول رقم بزند. نه پیروزی و نه باخت اما رتبه نهم جوانان زرتشتی یزد را تغییر نمی دهد.

در دیگر دیدار این هفته تیم سایپا در تهران میزبان کپر رفسنجان خواهد بود. نارنجی پوشان سایپا در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و از نظر امتیازی (38 امتیاز) بسیار به ذوب آهن اصفهان نزدیک هستند. اگر ذوب آهن نتواند اسانس باری در کاشان را از دست بدهد و سایپا در تهران رفسنجان را شکست دهد، میانگین ست ها و امتیازها تیم برتر را در اواخر این هفته مشخص می کند.

** برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

* پنجشنبه 23 ژانویه:

تهران، خانه والیبال، ساعت 14.

سایپا – رفسنجان مد

ورامین تالار گل عباسی ساعت 14

بانوان ورامین – پرشین ستارگان

کاشان سالن 7 مهر ساعت 14

باربری ضروری – ذوب آهن اصفهان

راید، تالار یگانگی، ساعت 14.

جوانان زرتشتی یزد – مهرسان

* جمعه 24 ژانویه:

اصفهان، تالار امام علی، ساعت 14:00

ریف اصفهان – پیکان

دیدگاهتان را بنویسید