لیگ برتر والیبال بانوان نارنجی پوشان به دنبال صعود به پلی آف هستند


ساعت: 10:29
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920338

هفته یازدهم لیگ برتر بانوان با برگزاری 4 دیدار در روزهای 18 و 18 آذر پیگیری می شود که سایپا نارنجی پوش به دنبال سهمی از پلی آف است و این در حالی است که جدال مس و ذوب آن در رفسنجان نیز حساسیت های خاص خود را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر بانوان باشگاه های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه 18 و 21 دی ماه با برگزاری 4 دیدار در شهرستان های تهران (2 سالن) برگزار می شود. شهرکرد و رفسنجان .

اولین دیدار این هفته از ساعت 13 روز پنجشنبه در سالن نهم رفسنجان آغاز می شود و تیم مس میزبان ذوب آخان خواهد بود.
شاگردان آسیا پام در تیم مس همچنان امیدوار به صعود به مرحله پلی آف هستند و پیروزی در این دیدار گامی مهم در راه رسیدن به این هدف است تا با کسب جایگاه بهتر در جدول صعود خود را در آینده قطعی کنند.
از سوی دیگر، تیم ذوب آن که هفته گذشته مغلوب پیکان شد، قرار است مس را در خارج از خانه شکست دهد تا مسیر صعود را هموار کند و به نظر می رسد کار آسانی برای پرافتخارترین تیم این رقابت ها نباشد.
تیم های ذوب آن (6 برد و 19 امتیاز) و مس رفسنجان (4 برد و 12 امتیاز) در رده های چهارم و پنجم جدول قرار دارند که حساسیت دیدار دو تیم را دو چندان می کند.

جمعه 18 آذرماه 3 دیدار دیگر از هفته یازدهم لیگ برتر بانوان را دنبال می کنیم که تیم های سایپا و سدیک هدیه وارنا در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تاکنون حضور پیکان و سریک در مرحله بعدی لیگ برتر بانوان قطعی شده است و هدف اول سایپا صعود به پلی آف است و در صورت پیروزی در این دیدار صعودشان قطعی می شود.بنابراین مریم السادات شاگردان هاشمی با تمام قوا به مصاف تیم هفتم می روند جدول می رود.
سایپایی ها که در دور اول با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند، هم اکنون با هشت برد و 24 امتیاز در رده سوم قرار دارند. صدیک گفتار نیز با یک برد و سه امتیاز در رده هفتم قرار دارد و امیدی به صعود به مرحله بعد ندارد.

در دیگر دیدار از شهر تهران در هفته یازدهم لیگ برتر بانوان پیکان صدر جدول به مصاف تولومر می رود. طلوع مهر نیز امید چندانی به صعود ندارد به شرط اینکه فاتح در چهار بازی باقیمانده خود پیروز شود.
دیدار اول دو تیم در حالی با نتیجه 3 بر صفر به سود پیکان به پایان رسید که پیکان با 9 برد و 27 امتیاز در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد و نماینده یزد با سه برد و 9 امتیاز در رده ششم قرار دارد. بنابراین، تیم تولومر انتظار یک نبرد سخت را دارد.

تیم سریک قهرمان نیم فصل لیگ برتر بانوان در چهارمین و آخرین دیدار هفته جاری در سالن شهدای دانش آموز شهرکرد به مصاف جهانبین چهارمحال می رود.
با قطعی شدن صعود سریک و غیبت رهبر جهان، بازیکنان هر دو تیم از استرس راهیابی به پلی آف رها شدند.
سریک (9 برد، 26 امتیاز و رتبه دوم جدول) به دنبال دو برابر شدن تعداد گل های خود در این دیدار است و جهانبین در تلاش برای کسب اولین برد یا اولین امتیاز خود در این رقابت ها است.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه 8 ژانویه
رفسنجان سالن 9 ساعت 13
مس رفسنجان – ذوب آهن

جمعه 9 دسامبر
تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 13:00
سایپا – سدیک گاوتر وارنا

رکورد شطرنج سالن شهدای دانش آموز ساعت 13
جهانبین چهارمحال – سریک

تهران، سالن ساپکو، ساعت 13:00
پیکان – طلوع مهر

دیدگاهتان را بنویسید