لیگ برتر والیبال تقابل حساس لبنیات هراز و نیانالکترونیک در شب یلدا


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918912

هفته دوازدهم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 9 آذرماه با هفت دیدار پیگیری می شود که لبنیات هراز آمل میزبان نیان الکترونیک خراسان است که از 5 دیداری که میزبانی کرده است، 4 برنده بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران چهارشنبه 9 آذرماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای یزد، تهران (دو دیدار)، مشهد، ارومیه، سیرجان و اردکان پیگیری می شود.

تیم نیان الکترونیک خراسان که در دور رفت رقابت های لیگ برتر مردان در 5 دیدار خانگی برگزار شد و در چهار بازی پیروز شد، در هشتادمین دیدار این هفته این هفته در سالن مهران مشهد میزبان لبنیات هراز عامل خواهد بود.

شاگردان لبنیات بهروز عطایی که در هفته یازدهم با غلبه بر شهداب قهرمانی نیم فصل خود را جشن گرفتند و 11 برد متوالی را رقم زدند، در هفته دوازدهم به دنبال یک برد دیگر هستند تا تنها تیم بدون شکست لیگ برتر مردان از سال 1401 باقی بمانند.

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم شهداب در سالن شاهدیه یزد میزبان پاس گرگان خواهد بود. پز و شهداب به ترتیب با هفت برد، 19 و 18 امتیاز سوم و چهارم جدول هستند و برنده این بازی حساس در پایان نیم فصل به جایگاه بهتری نزدیک می شود.

تیم راهیان نور مریوان در نامه ای به سازمان لیگ خواستار میزبانی گتی پسند اصفهان در تهران در هفته دوازدهم شد و پس از موافقت نماینده اصفهان و سازمان لیگ، این دیدار روز چهارشنبه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

از این رو فدراسیون والیبال در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان دو دیدار است که تیم های راهیان نور از مریوان و گیتی پسند از اصفهان از ساعت 14 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دانش آموختگان مریوان آرش صادقانی با پنج برد و 14 امتیاز در رده دهم و تیم گیتی پسند با چهار برد و 15 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

سایپا تهران که سومین برد خود در هفته یازدهم را با غلبه بر گتی پشند و کسب 12 امتیاز کسب کرد، در دومین بازی این هفته در سالن فدراسیون میزبان مس رفسنجان است و شاگردان عظیم جزید به دنبال چهارمین برد خود هستند.

از سوی دیگر مس رفسنجان که با دو برد و هفت امتیاز یک پله کمتر از سایپا قرار دارد، قرار است برای ارتقای جایگاه خود، حریف خود از جمله نارنجی پوشان سایپا را شکست دهد. بنابراین جدال این دو تیم انتهای جدول حساس و زیبا خواهد بود.

شهرداری ته جدولی ارومیه که از فرصت تعطیلات لیگ برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود به بهترین نحو استفاده کرد و با شکست نیان الکترونیک در هفته یازدهم این موضوع را به اثبات رساند، در هفته دوازدهم در ساعت 11 میزبان خرسان رامسر خواهد بود. تالار غدیر ارومیه.

اختلاف رده بندی دو تیم در جدول بسیار زیاد است اما بازیکنان ارومیه در بازی های خانگی قابل پیش بینی نیستند و شاگردان رحمان محمدیراد در تیم خرسان رامسر که با هفت برد و 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. مسابقه سخت

در هفته دوازدهم لیگ برتر مردان، پکان تهران در سالن آیت الله خاتمی اردکان میهمان ایفارام است. پیکان با 6 برد و 21 امتیاز در رده پنجم و نماینده اردکان با پنج برد و 15 امتیاز در رده نهم قرار دارند.

در دیدار پایانی این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سالن امام علی (ع) سیرجان میزبان شهرداری گنبد خواهد بود. گومبادی ها با 6 برد و 15 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و برای هفتمین قهرمانی به میدان می روند.

شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان که با غلبه بر نماینده اردکان به ششمین برد خود در هفته یازدهم دست یافتند، به دنبال هفتمین برد در خانه تیم شهرداری گنبد هستند تا تعداد امتیازات خود را به عدد 20 برسانند.

برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 14:00

رهرو ملت مریوان – گیتی پسند اصفهان

ناظر فنی: یونس حسن زاده، ناظر داوری: محمدحسین شفقی، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: علی اکبر پاکدلان

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00

شهداب یزد – گردنه گرگان

ناظر فنی: محمد حسن کوشدل، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: مرتضی علایی

مشهد، تالار مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان – لبنیات هراز آمل

ناظر فنی: احمد دامگانی نژاد، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: داود نافعی و داور دوم: میشم پارس.

ارومیه تالار غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – خرسان رامسر

ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: بهرام سلیمانی، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مهرداد شوستری.

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری گنبد

ناظر فنی: رسول پیمانی، ناظر داوری: شهباز صدری، داور اول: محمد عشق دوست و داور دوم: محمد آقایی

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 16

ایفارام اردکان – پیکان تهران

ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: مسعود یزدان پناه، داور اول: محمدرضا کاویان و داور دوم: اسماعیل ریزکی

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 17:00

سایپا تهران – مس رفسنجان

ناظر فنی: نادر انصاری، ناظر داوری: خلیل یگانه ماجد، داور اول: احمد سرمست و داور دوم: جواد مراثی

دیدگاهتان را بنویسید