لیگ برتر والیبال تثبیت برتری لبنیات هراز/ همه میزبان برنده شدند


ساعت: 19:43
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906218

در هفته ششم لیگ برتر والیبال همه میزبان مقابل میهمان پیروز شدند و لبنیات هراز تاسیس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه 13 آبان ماه) قرار بود با هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد مس رفسنجان و نیان الکترونیک اجازه شروع این مسابقه را ندادند.

طبق گزارش سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تیم مس رفسنجان مدارک تسویه حساب با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته را به سازمان لیگ ارائه نکرد و به همین دلیل اجازه بازی با نیان الکترونیک خراسان را نداشت. و نتیجه این مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.

در دیگر دیدار این هفته تیم پیکان تهران در سالن فدراسیون میزبان پاس گرگان بود. پیکان ها در آن مسابقه حریف خود را 3-0 شکست دادند تا چهارمین برد خود در این فصل را جشن بگیرند.

پاز گرگان در ست های اول تا سوم این دیدار با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 22 مغلوب شد و دومین شکست خود را تجربه کرد.

امیر طلوکیان و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که 88 دقیقه به طول انجامید. همچنین وحید پورکاشیان و اسماعیل ریزکی داوران اول و دوم این دیدار بودند.

سالن شاهدیه یزد میزبان سومین دیدار هفته ششم لیگ برتر مردان بود و شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با نارنجی پوشان میزبان سایپا بود.

شهدابی در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 20 سایپا را شکست داد و چهارمین برد و 11 امتیاز خود را به دست آورد. سایپا تهران نیز با پنج امتیاز باقی ماند و به پنجمین شکست فصل رضایت داد.

خلیل یگانه ماجد، مسعود یزدان پناه، امید فولادی وندا و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم، نظارت و داوری این دیدار را بر عهده داشتند.

این دیدار که 75 دقیقه به طول انجامید کارت زرد داشت و عادل غلامی بازیکن سایپا این کارت را دریافت کرد.


تثبیت مقام اول لبنیات هراز/ اصفهانی ها در خانه قهرمان شدند

هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های کشور چهارشنبه 13 آبان ماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری شد.

تیم لبینات از خراز عامل در چهارمین دیدار هفته ششم خود در خانه به مصاف ملل مریوان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف را شکست دهد و رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

در این دیدار شاگردان بهروز عطایی اگرچه ست اول را با نتیجه 22 بر 25 به مریوانی ها واگذار کردند، اما در ست های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 حریف را شکست دادند و اول شدند. place.se در رتبه بندی تایید شد.

محمدحسین شفقی، اسماعیل صباغ، مسعود ذوقی و احمد سرمست به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم این دیدار را مشاهده و قضاوت کردند.

در این دیدار که 193 دقیقه به طول انجامید امیرحسین درخشان بازیکن تیم ملل راهیان نور مریوان کارت زرد گرفت.

در پنجمین دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و خرسان رامسر به مصاف یکدیگر رفتند.

گیتی پسند در آن دیدار با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 21 حریف خود رامسری را شکست داد و دومین برد خود را کسب کرد و با دو پله صعود در جدول، در پایان این هفته در رده هشتم قرار گرفت.

شاگردان خرسان رامسر که تحت هدایت رحمان محمدیراد در 5 هفته اخیر لیگ برتر مردان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند، بازی خانگی این هفته را ترک کردند تا با سقوط از رده سوم جان سالم به در ببرند.

امین اله برکی لشگری به عنوان ناظر فنی و مجید محسنی شوستری به عنوان داور و مهدی نویدی به عنوان داور اول و مهرداد شوستری به عنوان داور دوم این دیدار حضور داشتند.

این دیدار که 110 دقیقه به طول انجامید کارت های زرد و قرمز زیادی داشت. ست دوم تیم خرسان اخطار تاخیر گرفت و مربی این تیم کارت زرد گرفت. در این ست مربی از مجموعه اخراج شد. ست سوم نیز بدون کارت نبود و شایان شاهسوند از تیم خرسان رامسر و نیما نظرپور از تیم گیتی پسند کارت زرد گرفتند.


کمر فولاد در ارومیه خم شد/ دومین پیروزی گمبادی ها

هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران چهارشنبه 13 آبان ماه در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و یزد پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته شهرداری ارومیه میزبان فولاد سیرجان بود و 3 بر 2 حریف را شکست داد. دیداری که با اولین شکست فولاد همراه بود در حالی که نماینده ارومیه به اولین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافت.

شهرداری ارومیه در ست اول این دیدار 25 بر 22 فولاد سیرجان را شکست داد اما در ست دوم 25 بر 17 نتیجه به سود سیرجانی خاتمه یافت. در ست سوم شاگردان جهانگیر سید عباسی بار دیگر به مصاف حریف رفتند و 25 بر 20 حریف خود را شکست دادند. ست چهارم 25 بر 23 به سود فولاد سیرجان به پایان رسید و در ست پنجم شهرداری ارومیه با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و دو امتیازی شد.

شهرداری ارومیه هر چند در این دیدار تیم بدون شکست لیگ را شکست داد و به پیروزی شیرینی دست یافت، اما با دو امتیاز کسب شده جایگاهش در جدول تغییری نکرد و در انتهای جدول باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر فولاد سیرجان با وجود 5 پیروزی در دارایی خود تغییری در جایگاه خود نخواهد داشت و با کسب یک امتیاز از این دیدار 15 امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند. این مسابقه 123 دقیقه به طول انجامید.

ابراهیم عشق دوست، اصغر میرزایی، داود نافع و جواد مراتی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم این دیدار را مشاهده و قضاوت کردند. سعید مصطفی وند بازیکن شهرداری ارومیه تنها کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

شهرداری گنبد در آخرین دیدار این هفته در سالن المپیک میزبان ایفارام اردکان بود. در آن دیدار گنبدی ها با نتیجه 3 بر یک اردکانی ها را مغلوب کردند و مانند شاگردان گیتی پسند با تجربه قهرمانی در لیگ دوم، هفت امتیازی شدند و در رده نهم قرار گرفتند. تیم ایفاسرام با دو برد و 5 امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

در این دیدار دانش آموختگان رامین بابایی در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 25 بر 22 حریف خود را شکست دادند و تنها در ست سوم با نتیجه 27 بر 25 مغلوب اردکانی ها شدند.

حمید حق بین به عنوان ناظر فنی و علی یاوری به عنوان داور در این دیدار حضور داشتند و محمد عشق دوست به عنوان داور اول و مرتضی علایی به عنوان داور دوم حضور داشتند. در این دیدار رامین بابایی سرمربی تیم شهرداری گنبد و امیر افشار بازیکن تیم ایفاسرم اردکان کارت زرد گرفتند.


نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر مردان / همه تیم های خانگی برنده می شوند

هفته ششم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور قرار بود امروز (چهارشنبه ۱۳ آبان) با هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری شود. او به دلیل بدهی تیم مس در این دیدار حضور نداشت.

در شش دیدار باقیمانده این هفته پیکان تهران، شهداب یزد، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، گتی پسند اصفهان و هراز آمل دیری مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

در پایان هفته ششم، تیم لبنیات هراز عامل که با غلبه بر ایفارام اردکان در یکم آبان ماه در دیدار معوقه هفته اول به مقام نخست دست یافت، با شش برد و 17 امتیاز در صدر جدول باقی ماند تا تنها شکست ناپذیر باشد. تیم در مسابقات

نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

پیکان تهران 3 – پاس گرگان سفر (25-17، 25-20 و 25-22)

شهرداری گنبد 3 – ایفارام اردکان 1 (25-23، 25-21، 25-27 و 25-18)

شهرداری ارومیه 3 – فولاد سیرجان ایرانیان 2 (25 بر 22، 17 بر 25، 25 بر 20، 23 بر 25 و 15 بر 13)

گیتی پسند اصفهان 3 – هورسان رامسر سفر (25 در 21، 25 در 21 و 25 در 21)

لبنیات هراز آمل 3 – رهیاب ملل مریوان 1 (22/25، 25/19، 25/23 و 25/18)

شهداب یزد 3 – سایپا تهران صفر (25-21، 25-12 و 25-20)

جدول رده بندی لیگ برتر مردان در پایان هفته ششم به شرح زیر است:

لبنیات هراز آمل 6 برد و 17 امتیاز دارد
فولاد سیرجان ایرانیان پنج برد و 15 امتیاز دارد
پیکان تهران چهار برد و 13 امتیاز
خرسان رامسر چهار برد و 12 امتیاز
شهداب یزد چهار برد و 11 امتیاز
پاس گرگان سه برد و هشت امتیاز دارد
جاده دونده ملت های مریوان سه برد و هفت امتیاز
گیتی‌پاس و اصفهان دو برد و هفت امتیاز
شهرداری گنبد دو برد و هفت امتیاز دارد
ایفارام اردکان دو برد و پنج امتیاز دارد
سایپا تهران یک برد و پنج امتیاز
نیان الکترونیک خراسان یک برد و چهار امتیاز
مس رفسنجان یک برد و چهار امتیاز
شهرداری ارومیه یک برد و دو امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید