کسب حد نصاب تنها ملاک حضور در بازی های آسیایی نخواهد بود/ حضور ورزشکاران در اردوی برون مرزی تنها با تایید کمیته فنی امکان پذیر است.


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818167

مدیر تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی گفت: کسب حد نصاب مشخص برای بازی های آسیایی تنها ملاک حضور ورزشکاران در این رقابت ها نخواهد بود بلکه عوامل دیگری دخیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا فردین پور در گفت و گو با سایت فدراسیون دوومیدانی گفت: ابتدا سال 1401 را به خاطر خدمت به همه خانواده های بزرگ ورزش ایران به ویژه اهالی دو و میدانی کشور و کسب مدال تبریک می گویم و برای سالی جدید برای ایران ابراز امیدواری می کنم. در بازی های آسیایی چین و در بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

مدیر تیم های ملی گفت: برنامه اردوهای داخل سالن امسال برای ورزشکارانی که شانس حضور و مدال آوری در بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی را دارند به زودی اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور و جام امام رضا(ع) الزامی است، افزود: ورزشکارانی که می خواهند به مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی اعزام شوند باید در مسابقات قهرمانی کشور و امام رضا(ع) شرکت کنند. جام (ع) یکی از ویژگی های اعزامی به این مسابقات خواهد بود.

فردین پور ادامه داد: همچنین ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی باید در سه نوبت در تست های آمادگی جسمانی و بدنسازی کمیته ملی المپیک شرکت کنند که تاریخ برگزاری آن به استان ها و در نهایت با تایید پزشکی فدراسیون اعلام می شود. کمیته. در دو و میدانی. “این ملی خواهد بود.

وی ادامه داد: حد نصاب خاصی از سوی فدراسیون دوومیدانی تعیین نمی شود و برای حضور در بازی های آسیایی تنها ملاک اعزام ورزشکاران به این رقابت ها حد نصاب نبودن و حداقل معدل سه ورزشکار اول در مسابقات امسال( 1401) در نظر گرفته خواهد شد.

مدیر تیم های ملی تایید کرد: ورزشکارانی که با هزینه اسپانسر قصد حضور در مسابقات بین المللی را دارند باید 30 روز قبل از ارسال با ارسال پیامی از هیات دو و میدانی استان پس از بررسی موضوع در کمیته فنی موضوع را به فدراسیون اطلاع دهند. . در صورت تایید و احساس نیاز به شرکت در مسابقات باید اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: اعزام ورزشکاران به صورت انفرادی به اردوهای خارج از کشور مورد توجه فدراسیون دوومیدانی و کمیسیون های تخصصی نیست. ورزشکاران و مربیانی که قصد حضور در اردوهای خارج از کشور را با هزینه اسپانسر یا هزینه شخصی خود دارند، بنا به درخواست آنها مورد رسیدگی کمیته فنی قرار گرفته و پس از تایید این کمیته، مبالغی که باید پرداخت شود بر اساس مبالغ داخلی خواهد بود. مابقی هزینه ها توسط اسپانسر یا حضوری پرداخت می شود.

مدیر تیم های ملی گفت: از این پس اعضای کمیسیون های تخصصی در مسابقات داخلی به دقت عملکرد متسابقان را رصد می کنند و در پایان هر مسابقه داخلی نفرات برتر هر کمیسیون انتخاب می شوند. بر اساس اولویت “.

فردین پور در پایان گفت: از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در سال گذشته تشکر می کنم و اضافه کردم که این وام ها منطبق بر رشته های ورزشی بزرگ نیست و مملو از مدال در رشته دو و میدانی است و اگر ما انتظار حضور در میادین بزرگ برای کسب مدال های ارزشمند، اولاً باید بودجه فدراسیون چند برابر شود و ثانیاً حضور باشگاه های بزرگ ورزشی در مسابقات لیگ دو و میدانی برای حمایت از ورزشکاران و مربیان بسیار بیشتر شود. این دو موضوع مهم امسال

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید