شایعه نامزدی بازیگر جنجالی/عکس نامزدی

شایعه نامزدی بازیگر جنجالی/عکس نامزدی

آژانس مدیریت پارک سئو جون بازیگر محبوب سینما و تلویزیون کره جنوبی به شایعات نامزدی او پاسخ داد. به گزارش گروه ترجمه صبح، پارک سوجون با ستاره و خواننده یوتیوب با نام مستعار xooos رابطه عاطفی برقرار کرده است.

خانم Suyeon در حال حاضر به عنوان یک یوتیوب و خواننده کار می کند. او بیش از 1.5 میلیون دنبال کننده دارد، ظاهراً این زوج به اندازه کافی صمیمی هستند که می توانند دوستان نزدیک خود را به یکدیگر معرفی کنند. این زوج سرگرمی های خود را به اشتراک می گذارند و با هم ورزش می کنند. حتی یک کاربر اینترنتی در 20 ژوئن 2023 عکسی از این زوج را با دوستانشان به اشتراک گذاشت.

پاسخ آژانس مدیریت بازیگر به جنجال!

آژانس مدیریت پارک سوجون به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که تایید اطلاعات در مورد زندگی شخصی این بازیگر دشوار است. آن آژانس مدیریتی نیز از طرفداران به خاطر این جنجال عذرخواهی کرد.

عکس منتشر شده از این بازیگر و xooos مربوط به سال گذشته در لندن است. این عکس پس از ارسال به سرعت پاک شد. طراح معروفی که این عکس را منتشر کرده، در توضیح آن نوشته است: «بهترین دوستانم». سپس بسیاری از طرفداران تعجب کردند که چگونه این بازیگر با خواننده آشنا شد.

کاربران اینترنتی کره ای واکنش های بسیار متفاوتی نسبت به شایعاتی که در مورد رابطه عاطفی این زوج وجود دارد نشان داده اند. برخی از هواداران از این جنجال ابراز ناامیدی کردند و برخی دیگر از این زوج حمایت کردند و خوشحالی خود را ابراز کردند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید