شایعه جنجالی جراحی زیبایی ترلان پروانه / عکس

شایعه جنجالی جراحی زیبایی ترلان پروانه / عکس

در این عکس که مربوط به چند سال پیش است، ترلان پروانه با چهره ای طبیعی و متفاوت از امروز دیده می شود. البته پروانه همچنان می گوید که جراحی زیبایی انجام نداده است.

جمعی از بازیگران سریال «آهوی من مارال» با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی اعلام کردند که از اظهارات منتشر شده از سوی «عوامل» این سریال بی اطلاع هستند.

این گروه شبکه نمایش خانگی با شکایت از «جیران» از پخش این سریال از قسمت 23 به بعد جلوگیری کردند.

این بیانیه مشترک صبح پنج شنبه توسط برخی از بازیگران نقش اول «آهوی من مارال» منتشر شد و تمامی بازیگرانی که نامشان در این بیانیه آمده است این متن را به صورت جداگانه در قالب یک پست موقت به اشتراک گذاشتند. .

در بیانیه این بازیگران آمده است: «در پی انتشار اظهارات منتسب به بازیگران سریال «آهوی من مارال»، ذکر یک نکته در خصوص دعوای سریال «جیران» ضروری است. ما جمعی از بازیگران سریال نیمه تمام «آهوی من مارال» گزارش می‌دهیم که – بنا به دلایلی – مدت‌هاست که با پروژه مورد نظر در ارتباط نبوده‌ایم و از هیچ یک از اظهارات منتشر شده به نام بی‌اطلاع هستیم. “عوامل” این سریال.»

در پایان این نامه نام بازیگرانی چون حسن معجونی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا آرا، احسان امانی، امیررضا دلاوری، لیلا بلوکات، آریستو خوش رزم، روسبه حصاری، متین ستوده، میتک زارع و نازنین کیوانی ذکر شده است. .

دیدگاهتان را بنویسید