هزینه هر قسمت از Game of Thrones چقدر است؟


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834001

هزینه ساخت هر قسمت از فصل اول سریال جدید Game of Thrones برای شبکه HBO حدود 20 میلیون دلار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، فصل اول سریال جدید «خانواده اژدها» که به وقایع 200 سال قبل از سریال اصلی «بازی تاج و تخت» می پردازد و پیشینه خانواده تارگرین ها را به تصویر می کشد، 21 آگوست (اوت) منتشر می شود. 30). به گفته برخی منابع، هزینه ساخت هر قسمت از فصل اول این سریال حدود 20 میلیون دلار بوده است.

فصل اول سریال خانواده اژدها در 10 قسمت ساخته شده است. این سریال بر اساس رمان‌های «آتش و خون» نوشته «جورج آر آر مارتین» و «پدی کندین»، «اما دارسی»، «اولیویا کوک»، «مت اسمیت»، «ریس ویترسپون»، «ایو بست» و سونویا میزونو» از جمله بازیگران این سریال هستند.

نسخه اصلی بازی تاج و تخت برای HBO حدود 100 میلیون دلار در هر فصل هزینه داشت که هزینه تولید آن در فصل اول از حدود 6 میلیون دلار شروع شد و برای فصل هشتم و آخر به 15 میلیون دلار رسید.

پیش از این، Variety در گزارشی به هزینه سرسام آور ساخت سریال جدید Power Rings آمازون اشاره کرده بود که برای تولید فصل اول هشت قسمتی که گران ترین سریال تاریخ است، حدود 465 میلیون دلار هزینه داشت. البته برخی به این نکته اشاره می کنند که بسیاری از هزینه های گزاف ساخت فصل اول این سریال که در تاریخ 2 سپتامبر (11 شهریور) پخش می شود، شامل هزینه اولیه راه اندازی این برنامه می شود که احتمالا در چند فصل پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید