تمرکز ما روی بهترین عملکرد در مسابقات جهانی کشتی است

ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922271

امسال توجه جهانیان به تیم ملی کشتی ما بیشتر خواهد شد

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: تمرکز ما روی بهترین عملکرد در مسابقات جهانی کشتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور روزهای 23 تا 26 دی ماه در سالن شهدای رده هفتم تهران برگزار شد.

حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان که از نزدیک این مسابقات را مشاهده کرد گفت: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در این چند روز با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از جوانان خوب در این دوره از مسابقات حضور داشتند و کشتی گیران جوانی که سال گذشته در تیم ملی حضور داشتند در این مسابقات شرکت کردند و عملکرد خوبی داشتند.

باوفا با اشاره به اینکه این جوانان قطعا می توانند در سال های آتی به کشتی بزرگسالان کمک کنند، افزود: امسال سعی شده است مسابقات قهرمانی کشور، جام شهید، جام تختی و مسابقات آسیایی برای انتخاب تیم جهانی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در مجموع به 4 کشتی گیر سعید اسماعیلی، ابوالفضل چوپانی، فردین هدایتی و امیررضا ده زرگی در مسابقات قهرمانی کشور استراحت دادیم تا در جام شهید حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان با بیان اینکه با آمادگی کامل در این مسابقات حضور خواهیم داشت، گفت: تیم کشتی فرنگی جوانان سال گذشته در بلغارستان قهرمان جهان شد و امسال توجه جهانیان به تیم ملی کشورمان بیشتر خواهد بود.

بافا بیان کرد: تمام تمرکز ما بر این است که در مسابقات جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم و مسابقات پیش رو فقط به کمیت و سطح کیفی آمادگی کشتی گیران در مسابقات جهانی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم در اردوهایی که داریم بتوانیم روند رو به رشد و صعودی کشتی نوجوانان را داشته باشیم، گفت: تمام نظر من این است که بتوانم کشتی بزرگسالان را از دل بچه ها فراهم کنم. جوانان و به امید خدا در مسابقات جهانی 2023 کشتی جوانان مانند سال گذشته بدرخشد و شاهد ظهور کشتی گیران نوجوانی باشیم که آینده تیم بزرگسالان را در بازی های المپیک 2024 و 2028 تضمین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید