حذف نام مبارک از خیابان ها در راستای اهداف دشمنان بود

ساعت: 20:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785217

حجت الاسلام طیبی فر گفت: حذف نام مبارک شهدا از خیابان ها در راستای اهداف دشمنان بود، عظمت شهدا مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان و البته مقاومت و ایستادگی دشمنان شد. خانواده های شهید بسیار موثر بود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در دیدار با خانواده شهدای اراکی اظهار داشت: اراده الهی با عشق، معرفت در آن مسیر و راه الهی گام برداشته است. و آگاهی را می توان امروز برای نسل جوان گفت.

وی افزود: امام خمینی (ره) رهبر کاروان شهدا و پرچمدار فرهنگ ایثار و شهادت بود که با شکل گیری انقلاب اسلامی ارزش های دینی را در جهان بشر زنده کرد.

جانشین ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا با شهادت و نبرد خود در جبهه های نبرد به بزرگترین پیروزی دست یافتند و خانواده های شهدا به عنوان وارثان شهدا با قدرت ادامه دادند.

وی ادامه داد: سخنان حکیمانه شهدا شمع حلقه انسانیت است. امروز نیاز به توضیح بیشتری دارد چرا که شهدا راه را به همه آزادی خواهان و آزادگان نشان دادند که اگر می خواهید صادق و سربلند باشید باید این راه را طی کنید و شهدا راه تکامل و سربلندی را نشان دادند. به ملت ایران

حجت الاسلام طیبی فر افزود: خانواده معظم شهدا در دوران انقلاب اسلامی با صبر و بصیرت همواره راه شهدا را به ملت ایران نشان می دهند و از این رو خانواده شهدا سرمایه انقلاب هستند و ملت و مردم دارای چنین خانواده هایی هستند که افتخار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده ای به دنبال جداسازی سرمایه انقلاب از مردم بودند و طی 42 سال گذشته با روش های مختلف اهداف شوم خود را دنبال کردند که این امر باعث شده بود شهدا نتوانند به اهداف دشمنان برسند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حذف نام مقدس شهدا از خیابان ها در راستای اهداف دشمنان است که عظمت شهدا مانع از اهداف شوم دشمنان می شود. . کسانی که بخواهند در راه شهدا بایستند قطعا با اراده جمعی مردم ایران روبرو خواهند شد.

وی تاکید کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید و آینده یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی است که همه باید در این زمینه برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام طیبی فر با تاکید بر اینکه ادامه راه شهدا و پایبندی به آرمان های شهدا، جامعه اسلامی را از تهدیدات دشمن نجات می دهد، گفت: راه شهدا ضامن پیشرفت و سعادت ملت و ملت است. «همیشه برای پیروان راه شهداست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت زحمات شهدا و رزمندگان در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد و به فضل الهی انقلاب اسلامی به راه شکوهمند خود تا پایان عمر ادامه خواهد داد. آمدن حضرت مهدی (عج)».

در پایان این دیدارها حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده شهید محمدتقی حیدری و خانواده شهید محسن جودکی و ابوالفضل جودکی با اهدای لوح تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید