برای حفظ سرمایه و فرصت های خدمت، حافظ مردم خواهیم بود / بالاتر از همه نام ها، نام مبارک و مقدس ایران و مردمش.

ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798550

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: حفظ این خانواده و افزایش رضایت و خوشحالی مردم و علاقه مندان به ورزش کشور وظیفه فدراسیون و اعضای ارزشمند آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به رئیس و اعضای کمیته سرعت و همچنین پیشکسوتان و قهرمانان این رشته گفت: فرصت خدمت خواهیم بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی افزود: تمامی زیرساخت ها و سازمان ها در این زمینه از منابع ملی تامین می شود و بخش مهمی از هزینه های سالانه آن از محل بودجه عمومی کشور تامین می شود. با جدیت، نظم و اتحاد عمل کنید.

ناظمی گفت: بیش از هر چیز نام برای ایران و مردم آن مبارک و مقدس است و همه امکانات و شرایط مناسب امروز ما سرمایه مردم و اقتدار نیروهای حافظ امنیت و منافع کشور است. “

وی ادامه داد: حفظ این خانواده و افزایش رضایت و خوشحالی مردم و علاقه مندان به ورزش کشور وظیفه فدراسیون و اعضای ارزشمند آن است.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی گفت: بهترین مسیر را انتخاب کرده ایم یعنی ارتباط و گفت و گو و رفع سوء تفاهم ها برای دوستی و همدلی بیشتر و مناسب تری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با حمایت همه جانبه روسای کمیته های فدراسیون هر ماه جلسات همفکری و بررسی عملکرد کمیته های فدراسیون با حضور اعضای این کمیته و کارشناسان و حتی منتقدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید